Persoane interesate

miercuri, 14 martie 2012

Corina Caragea - Este adevărat că nu-mi închipuiam că voi ajunge aşa curând aici. M-am gândit că poate se va întâmpla "cândva", dar de obicei când îmi propun ceva îmi urmăresc cu atenţie şi răbdare scopul. Eu iau lucrurile încet, fiecare la timpul lui, să fie bine făcute. Ei bine, consider că de data asta am sărit peste câteva cărămizi, am avut noroc. Mă străduiesc să fac faţă şi să mă ridic la standardele Pro TV. Data şi locul naştere: 31 decembrie 1982, Bucureşti








 Biografie:
„Încă din facultate visam să lucrez în televiziune. Nu-mi permiteam să am preferinţe, dar s-a nimerit să mi se ivească şansa să îmbin două mari pasiuni ale mele: sportul şi jurnalismul. Cred că sunt cu adevărat un om norocos”. 

Nu şi-a închipuit că va ajunge aşa curând aici. S-a gândit că poate se va întâmpla "cândva", dar de obicei când îşi propune ceva urmăreşte cu atenţie şi răbdare scopul. Ia lucrurile încet, fiecare la timpul lui, să fie bine făcute. 













 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 





 



 



 





 



 



 



 



 



 



 



 



 



 





 



 



 





 



 



 



 



 



 



 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 


 

 

 

 



 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 
 

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 
 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină