Persoane interesate

joi, 24 octombrie 2013

Stefanie Rocknak ​​fascinată de căldura lemnului

  vezi tu, deja asculta ...
 
4-Stefania rockn-(200x148, 34Kb)
"M-am născut în Statele Unite, dar, fără îndoială, munca mea -. este influențată de călătoriile mele în Europa 
In Roma, am fost deosebit de impresionată de sculptura  în marmură a lui,Mikelangelo ., Dontatello și Bernini 
, Am fost sigură că în cele din urmă, voi lucra cu piatra. Cu toate acestea, în următorii câțiva ani, am fost atrasă de caldura si imprevizibilitatea lemnului. 
Am fost fascinată, iar alegerea mea a fost făcută. Sper să vă bucurați de ea. "
                                                Stefanie Rocknak
Regele

nopti oribile
Motociclist
Înotător

Regina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină