Persoane interesate
sâmbătă, 13 octombrie 2012
Colectie foarte rara de icoane III
Vechiul Testament Sfânta Treime, cu scene din Geneza
Secolului 19. Mstera
Lemn, gesso, tempera. 53.8 H44, 7 cm
Aproximativ o imagine mare a Sfintei Treimi, prezentate sub formă de făină, trei îngeri sunt câteva scene de Ospitalitatea lui Avraam. De mai sus - Sacrificiul lui Avraam. Dreapta - arderea Sodomei și Gomorei. Pictograma Stilul aduce mai aproape de lucrările de masterat în străinătate Mstera XIX - XX.Pictograma reprezintă interesul de artă și de muzeu
Secolului 19. Mstera
Lemn, gesso, tempera. 53.8 H44, 7 cm
Aproximativ o imagine mare a Sfintei Treimi, prezentate sub formă de făină, trei îngeri sunt câteva scene de Ospitalitatea lui Avraam. De mai sus - Sacrificiul lui Avraam. Dreapta - arderea Sodomei și Gomorei. Pictograma Stilul aduce mai aproape de lucrările de masterat în străinătate Mstera XIX - XX.Pictograma reprezintă interesul de artă și de muzeu
transformare
Secolului 19. Nijni Novgorod
Lemn, gesso, tempera. 110h80 a se vedea
Schimbarea la Față a lui Hristos pe Muntele Tabor este prezentată într-o formă lungă, cu creștere de munte și coboară de la ei de Hristos și de apostoli. Caracteristică unică - chipul lui Hristos, sunt în scădere pentru a apostolilor, pentru a le ajuta să te trezești.Produsul este un exemplu de iconografia tradițională de Nizhny Novgorod masterat profesionale ale secolului al XIX. Prezintă interes iconografic este semnificația artistică, istorică și culturală
Ioan Gură de Aur, cu viata lui
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 131.1 cm h73
Cifra de sfânt ferm înscris în jgheab. Peste aceasta - Noul Testament Sfânta Treime, la putere. Gunoi de grajd cu orizont kruglyaschimsya - detalii, popular în XVII-lea și al XVIII-lea. În timbrele prezentate în detaliu viața de sfânt.Icoana este una dintre cele mai bune monumente ale picturii Palekh din secolul XIX, este interesul unic iconografic.. Prezintă de artă și muzeul de calitate
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 131.1 cm h73
Cifra de sfânt ferm înscris în jgheab. Peste aceasta - Noul Testament Sfânta Treime, la putere. Gunoi de grajd cu orizont kruglyaschimsya - detalii, popular în XVII-lea și al XVIII-lea. În timbrele prezentate în detaliu viața de sfânt.Icoana este una dintre cele mai bune monumente ale picturii Palekh din secolul XIX, este interesul unic iconografic.. Prezintă de artă și muzeul de calitate
Tăierea capului Sf Ioan Botezatorul
Secolului 19. Mstera
Lemn, gesso, tempera. 35.3 x31, 1 cm
A folosit un favorit în limba rusă iconografia recentă compoziție varianta perioada de Tăierea Capului baptist cu scene suplimentare Rugăciunea baptiste în închisoare, o fac pe pedepsei și se transferă călăul tăiat capul Sf. Salomeea. În domeniile - Guardian Angel și Saint Nikon. Un nivel ridicat de performanță ambarcațiuni este combinată cu o bună cunoaștere a probelor. Acestea pictograma de performanță profesională a cererii în rândul țăranilor nou bogate si comercianti, mai ales vechi-credincioșilor.Icoana este o valoare artistică, istorică, culturală și muzeu
Our Lady of Good
Secolului 19. Guslitsky sat
Lemn, gesso, tempera. 31.3 x26 cm
Maica Domnului din Tikhvin
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 32.4 X25, 4 cm
Maica Domnului de la Muntele Nerukosechnaya
Secolului 19. Guslitsky sat
Lemn, gesso, tempera. 30.9 x26, 2 cm
Nașterea Maicii Domnului
Secolul 20. Mstera
Lemn, gesso, tempera. 35.6 x31, 3 cm
Arhanghelul Mihail-guvernator
Secolului 19. Mstera
Lemn, gesso, tempera. 32.9 H28, 4 cm
Nașterea Domnului
Secolul 20. Mstera
Lemn, gesso, tempera. 35.5 x31, 3 cm
Sf. Serghie de Radonej
Secolul 20. Moscova
Lemn, gesso, tempera. 45.5 x37, 5 cm
Guardian Angel, cu povesti scene și scena de constatare a Sf. Ioan Botezătorul
Secolul 20. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 108.5 h85, 1 cm
Colectie foarte rara de icoane II
Coborârea în iad (într-un cadru de argint)
Secolul 17. Volga
Lemn, gesso, tempera, argint, Basma. 32.8 cm H28
Hristos este un ascuțit Mandorla albastru și albastru. Pentru a mai rămas din el crescând de la mormânt, Adam și Eva, și un grup de personaje din Vechiul Testament, inclusiv a recunoscut Moise. Dreapta - profeții Vechiului Testament, Solomon, David, Ioan Botezătorul, Daniel. Fotografiată de asemenea, rânză infernal, pestera porti si rundă roșu piatră. Pictura Monumentul inceputul secolului XVII. De valoare artistică, are o valoare de muzeu. Tradițională iconografie. Pictura subtire, moale, cu scrisoarea zolotoprobelnym amplu. Monumentul pictura XVII. Reprezentarea de artă și muzeul de calitate
Maica Domnului din Vladimir
Secolul 17. Moscova e
Lemn, gesso, tempera. 31h26, 5 cm
Sfinți Princes Boris și Gleb
Secolul 17. Moscova e
Lemn, gesso, tempera. 30.3 x26, 8 cm
Sfinți Princes Boris și Gleb sunt minunat ornamentate în robe bogate. Excelență tehnică de executare combinat cu un sentiment impecabil de linie și culoare, cu soluții imaginative finețe. Un eșantion de prima treime a capitalului de pictura XVII, efectuat de ordine aristocratică.. Reprezintă o mare valoare artistică, istorică, culturală și muzeu.Icoana este un monument la icoane din secolul al optsprezecelea. Salariul pictograma decorarea executate profesional și datează din secolul al 19-lea
Secolul 17. Moscova e
Lemn, gesso, tempera. 30.3 x26, 8 cm
Sfinți Princes Boris și Gleb sunt minunat ornamentate în robe bogate. Excelență tehnică de executare combinat cu un sentiment impecabil de linie și culoare, cu soluții imaginative finețe. Un eșantion de prima treime a capitalului de pictura XVII, efectuat de ordine aristocratică.. Reprezintă o mare valoare artistică, istorică, culturală și muzeu.Icoana este un monument la icoane din secolul al optsprezecelea. Salariul pictograma decorarea executate profesional și datează din secolul al 19-lea
Maica Domnului din Vladimir
Secolul 17. Volga
Lemn, gesso, tempera, alungare, aurire. 31.3 X27, 7 cm
Modestă Sfânt Patriarhul Ierusalimului, pentru viața a nouă timbre
Secolul 18. rusă de Nord
Lemn, gesso, tempera. 106.5 h87, 6 cm
Dreapta - în picioare, în peisajul deluros al Patriarhului Modest (conform inscriptiei - Arhiepiscopul), a carui privire apelat la Noul Testament Sfânta Treime care stă în ceruri. Din stânga jos - 9 Lives timbre modeste: 1. Condamnarea tatăl lui St. Domnitor Maximian modeste pentru mărturisind creștinismul. 2. Moartea modestă a părinților în închisoare. 3. Plânsul modest, pe mormântul părinților lor. 4.Fenomenul de Stâlpul de Foc în botezul Modest. 5. Modest vindecă boala fratelui srebrokuznetsa muritor. 6. Fiii srebrokuznetsa Vand Modest în robia egipteană. Modest vindecă stăpânul său. 7. Modest rugându despre starea de sănătate a animalelor. 8. Numele modest lui Dumnezeu creeaza un demon, care a apărut în imagine pesem. 9. Iartă modeste și le dă copiilor srebrokuznetsa.Icoana este un monument interesant de iconografia iconografia provincial din prima jumătate a secolului XVIII. De calitate artistică, istorică, culturală și muzeu
Sfântul Ioan Evanghelistul în tăcere, cu viața lui în 12 timbreSecolul 18. Pictori Onega Bogdanov-KarbatovskieLemn, gesso, tempera. 122h105 a se vedea
Icoana Sf. Ioan divină în viața de o raritate. Chiar mai rare sunt icoane hagiografice ale sfântului, centrală de care este portretizat "în tăcere" - cu degetele, buzele si conexe înseriate cu inspira pe îngerul Său Sophian (personificarea înțelepciunii). Icoana este o lucrare de pictori Bogdanov Ivan Ivanov (1716-1801 gg.) Și Ivan Bogdanov Alexeev (1762-1835 GG.), Țărani din satul pictorilor Karbatovo Chekuevskoy parohie Onega cartierul. Ivan Ivanov Bogdanov a fost un lider de bază ale pictorilor din secolul al XVIII-lea. Lucrul în Kargopol. El a condus banda, a fost creat și pictat iconostasul "cer" bisericilor de lemn. Artel a fost cel mai bun în Kargopol și Poonezhe și a efectuat toate lucrările majore de artă din regiune. Ivan Bogdanov Alexeev a fost un student de Ivan Ivanov și maestru al fermei. Lucrări cunoscute, semnate în comun. O semnătură cu numele lor și data exactă, cu înaltă calitate și performanță bună de icoane, făcându-l un monument remarcabil de pictura de icoane rus de Nord în a doua jumătate a XVIII. Icoana este o mare valori artistice, istorice și muzeu
Penticostar
16-lea. Central Rusia
Lemn, gesso, tempera. 62.5 H54, 5 cm
Semnele distinctive: predicarea lui Hristos în templu, vindecare paralitic, conversația lui Isus cu femeia samariteană la fântâna din soția sa, Vindecarea orb.
Icoana este parte dintr-o serie Triod culoare, care a constat dintr-un număr de icoane, cu o compoziție similară. În biserică, acest ciclu ar putea fi introduse în formatul general orizontală kiot. În prezent, aceste vechi triodă icoane extrem de rare. Lucrări de coloristice caracteristici sunt trase din iconografia sale orașe centrale ruse în a doua jumătate a XVI, Jos prin arta traditia Rostov..Monumentul este artistic, calitatea istorice, culturale, științifice și de muzeu
Sf. Gheorghe și Dragonul, cu 9 timbre concediu16-lea. Nijni NovgorodLemn, gesso, tempera. 95.3 cm H79
Compoziția icoana conectează mareste imaginea Marvel St George și Dragon, și partea de sus și dreapta panouri laterale concediu. Acest timbre de Craciun Dame, Crăciun, Bobotează, Buna Vestire, Răstignirea, Învierea, Vechiul Testament Sfânta Treime, Protecția Fecioarei, Ascent Fiery a Profetului Ilie. "Neobișnuite de cazare, deoarece comandantul ghidat infailibil simț al ierarhiei, potrivit căruia subiecții mai importante ale marilor sărbători nu ar putea fi plasat în jurul valorii de poveste mai puțin important, să fie cadru sa "Miracolul de St.. George și Dragon "este dată într-o formă unică -., În formă de o ilustrare foarte detaliată a povesti miraculoase Printre icoanele publicate mai multe cunoscute, deși imperfectă, analogie -... Icoana a secolului XVII, în statul Galeria Tretiakov Caracteristici Culoare - nuante tipice ocru, maro și vopsea verde, amestecuri de vopsea textura și zidărie lor - vă permit să legați monumentul arta de a Nijni Novgorod interesant monument ca foarte rare, pentru o bucată de orașe Volga, care pot fi atribuite domniei lui Godunov Cu toate acestea, având în vedere faptul că, în timp de necazuri.. din regiunea Orientului și Inferior Volga au fost mult mai puțin afectate decât Moscova și în apropierea orașului ei, icoane datând nu ar trebui să fie limitată în 1605 (anul morții regelui Boris.) ar putea fi scris în anii viitorul apropiat. raritate iconografică, originalitate, compoziție, artistice demnitatea și importanța pictograma pentru a studia arta in Nijni Novgorod și Volga-i dea semnificativă artistice, calitatea istorice, culturale, științifice și de muzeu
Crucifix cu
Secolul 18. Nikon iconar. Tot'ma
Tempera pe lemn. 81h65, 3 cm
Icoana este datat monument al picturii bisericii ruse din secolul XVIII. (1789) modul de executare și caracteristici iconografice înapoi la modelele europene. La partea de jos a inscripției în baza crucii: "I-am scris conducerii Totem comerciant iconic filtru de Fiodor Nikon în 1789." Are valoarea de artă și muzeul
Secolul 18. Nikon iconar. Tot'ma
Tempera pe lemn. 81h65, 3 cm
Icoana este datat monument al picturii bisericii ruse din secolul XVIII. (1789) modul de executare și caracteristici iconografice înapoi la modelele europene. La partea de jos a inscripției în baza crucii: "I-am scris conducerii Totem comerciant iconic filtru de Fiodor Nikon în 1789." Are valoarea de artă și muzeul
OsândăSecolul 18. VolgaLemn, gesso, tempera. 180h137 a se vedea
În icoana iconografic tipic pentru secolul al XVIII-lea, mai ales mijlocul ei -. A doua jumătate. Principalele elemente ale compoziției venit de la arta secolului al XVI-lea. De la sfarsitul secolului XVII. devenind motive populare iconografia astfel de monument ca o compoziție "Repre Regina", în imaginea de Gornji Ierusalim, cu cifrele lui Hristos și a Fecioarei în creștere, cu Hristos care deține o cruce mare, imaginea de păcătoși legați de un lanț care ține Satana ca o imagine de deșert teren cu suprafața de apă în depărtare. Imagine interesantă bogat, cu argint, intr-un car tras de doi demoni, conduse de demon al treilea. Această versiune a Judecății a fost format sub influența puternică a Grafică. A venit de la gravuri și numeroase texte și aspectul lor, și chiar o defalcare ca la pagini individuale de text care să explice imaginile de osânda veșnică și păcatele păcătoșilor merg la iad diferite clase. Detalii foarte interesante caracter folcloric, cum ar fi imagini de animale, pești și păsări. Icoana este luminos posadov arta urbana, oamenii preferate. Spectacol pictograma Expertul în panoul bazat pe experiența de pictura de icoane rusești în mijlocul XVIII. Melodii caracteristici, precum și o scrisoare personală, care are o suprafață netedă, cu orbire tipic în ochii lui, le-a predat la o aproape "natural" strălucire, pentru a restrânge pictogramele datând 1770-1780 perioadă. Icoana calitate artistică, istorică, culturală și muzeu
Patruzeci de Mucenici din SevastiaSecolul 18. MoscovaLemn, gesso, tempera. 140h73 a se vedea
Pe pictograma prezinta martiriul 40 de soldați ai armatei romane, condamnați la moarte pentru mărturisirea creștinismului în Sevastia (din Armenia), aproximativ 320 g. a fost de iarnă. Războinici dezbrăcat și a pus în apele înghețate ale lacului. În scopul de a rupe voința lor, pe malurile topit baie. Picioare descris în apă 39 martiri de la loincloths. Left pentru a vă conecta saună, care include unul dintre soldați, nu a emis pedeapsa. Garda imagine, a crezut în Hristos, cu un feat de martiri și s-au ridicat pentru a plasa o slabă voință persoană, este omis. În cer - Binecuvântarea lui Hristos și cinci îngeri, cu coroane de slavă cerească. Coroanele mai mult de martiri. Pentru jante care păzesc îngerii sunt văzute din colțul celălalt jante - ar înota încet adânc. Acest lucru a fost de a transmite imaginea răsplata cerească credincios, care are loc în fața privitorului. În această interpretare din icoanele vechi de circulație, cu durata in timp nu este posibil, acestea au reprezentat intotdeauna 40 de coroane, stând nemișcat în cerul de deasupra martiri. Retragerea din tradiția asociate cu schimbările din înțelegerea imaginii, care a avut loc în arta religioasă rusă a secolului XVIII. sub influența artei laice. Maestrul fluent tradițională tehnica tempera, cu pricepere pritenyayut lustruit coroane de aur cerești. În poziții de îngeri, în figura de cap simțit ecouri ale epocii papal art. Chipuri de îngeri, rumen, cu o strălucire puternică și reflexiile în umbră, care amintesc de icoane în mijlocul XVIII. Dar pictorul pictograma unității de imagini anatomice ale corpului înclină la datarea pictograma pentru a doua jumătate a secolului al XVIII-lea. Ea, probabil, efectuate în 1770 - 1780, atunci când stilul de artă religioasă rusă a fost în mod clar influența Academiei de Arte. Iconar ar putea lucra în oricare dintre orașe, care au tradiții semnificative și iconografice, cu toate acestea, este în comunicare activă cu majuscule, Moscova și Sankt Petersburg. Icoana este un model calitativ al iconografiei ruse perioadei Sinodale, un exemplu notabil de adaptare la elemente de artă bisericești ale gândirii creative în timpurile moderne. De calitate artistică, istorică, culturală și muzeu
Pe pictograma prezinta martiriul 40 de soldați ai armatei romane, condamnați la moarte pentru mărturisirea creștinismului în Sevastia (din Armenia), aproximativ 320 g. a fost de iarnă. Războinici dezbrăcat și a pus în apele înghețate ale lacului. În scopul de a rupe voința lor, pe malurile topit baie. Picioare descris în apă 39 martiri de la loincloths. Left pentru a vă conecta saună, care include unul dintre soldați, nu a emis pedeapsa. Garda imagine, a crezut în Hristos, cu un feat de martiri și s-au ridicat pentru a plasa o slabă voință persoană, este omis. În cer - Binecuvântarea lui Hristos și cinci îngeri, cu coroane de slavă cerească. Coroanele mai mult de martiri. Pentru jante care păzesc îngerii sunt văzute din colțul celălalt jante - ar înota încet adânc. Acest lucru a fost de a transmite imaginea răsplata cerească credincios, care are loc în fața privitorului. În această interpretare din icoanele vechi de circulație, cu durata in timp nu este posibil, acestea au reprezentat intotdeauna 40 de coroane, stând nemișcat în cerul de deasupra martiri. Retragerea din tradiția asociate cu schimbările din înțelegerea imaginii, care a avut loc în arta religioasă rusă a secolului XVIII. sub influența artei laice. Maestrul fluent tradițională tehnica tempera, cu pricepere pritenyayut lustruit coroane de aur cerești. În poziții de îngeri, în figura de cap simțit ecouri ale epocii papal art. Chipuri de îngeri, rumen, cu o strălucire puternică și reflexiile în umbră, care amintesc de icoane în mijlocul XVIII. Dar pictorul pictograma unității de imagini anatomice ale corpului înclină la datarea pictograma pentru a doua jumătate a secolului al XVIII-lea. Ea, probabil, efectuate în 1770 - 1780, atunci când stilul de artă religioasă rusă a fost în mod clar influența Academiei de Arte. Iconar ar putea lucra în oricare dintre orașe, care au tradiții semnificative și iconografice, cu toate acestea, este în comunicare activă cu majuscule, Moscova și Sankt Petersburg. Icoana este un model calitativ al iconografiei ruse perioadei Sinodale, un exemplu notabil de adaptare la elemente de artă bisericești ale gândirii creative în timpurile moderne. De calitate artistică, istorică, culturală și muzeu
Sfântul Ioan Scărarul, și modul monahal de alpinism
Secolului 19. Guslitsky sat
Lemn, gesso, tempera. 88.3 X65, 8 cm
Compoziția este o repetare a modelelor mai vechi. Pe stânga împotriva Biserica Sf. Rose. Ioan Scărarul, cu o defilare în mână, instruindu-se confruntă călugări. Mai jos - un grup de călugări care se confruntă cu scara ajunge la cer. În călugării ei creștere. Unii dintre ei, prins diavolii, cad în gura iadului, celălalt, protejat de îngeri ajung sfera cerească, în cazul în care acestea sunt îndeplinite de Hristos, Fecioara și sfinții. În câmpurile și de fond introduse texte ample de învățăturile Sfântului Ioan Scărarul.Icoana este un memorial pictura de calitate a secolului XIX începutul. De interes artistic și iconografic, muzeul are o valoare.
Headans și umeri (în salariu), încadrate cu 33 de timbre ale Domnului și pasiunea apostolică
Icoana din secolul 18, rama - Palekh, secolul 19
Lemn, gesso, tempera. Icon 31h28 vezi cadru - 70h69 vezi
Icoana Mântuitorului salariul decorate cu legume fin si modele geometrice. Lotul coroana decorat cu turcoaz (4 piatra). Pe rama in 21 de Patimile marca spectacole din Cina cea de Taină și se termină sigilat sicriul. De mai jos, -12 timbre suferință apostolică. În câmpurile - și martiri Boniface Christopher. Aparent, numărul de timbre - 33 - dotat cu sensul sacru - este vârsta la vremea lui Hristos, atunci când el însuși a oferit ca o jertfă pentru mântuirea omenirii. Martiri în domeniile - asistenții clientilor in boli de opoziție și dorințele dăunătoare. Pictograma în salariu și în cadrul pitoresc este o pictură monument și meșteșuguri XVI11-XIX. Meritul deosebit de ridicat artistică are cadru.Monumentul este interesant în iconografia, este o artă și de calitate muzeu
Sfântul predicatori Guri, Samon și Aviv, încadrate cu 10 timbre Life
Icoana secolului 19, rama - Yaroslavl, secolul 18
Lemn, gesso, tempera. 35.6 x31, 2 cm
Icoane în cadru, cu plasate pe viața ei 10 confesori timbre este raritate iconografică. Proporții zvelte ale cifrelor în stilul de a picta în spiritul sfârșitul secolului al XVII-Yaroslavl, Și natura a imaginii de arhitectura -. Aduce împreună un monument de arta al centrului de arta. Pictogramă în cadrul calității artistice, istorice, culturale și muzeu
Sfântul Ioan Evanghelistul în tăcere
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 30.5 x26 cm
Evanghelistul este indicat așezat cu o Evanghelie deschisă. Țineți degetele de la mana dreapta a gurii clauzură. În spatele partea din spate a îngerului cu opt Ioan "Sophian" halo ca șoptindu-mi la ureche cuvintele Evangheliei.Icoana este un exemplu de iconografia lui Ioan, favorit în secolele XVIII-XIX, și arta extrem de profesionist a înflorit în secolul al XIX-lea. în satele din provincia Vladimir. Locul probabilă a executării sale este Palekh
Kharlampi martir, cu viața lui în 14 timbre
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 85h65, 9 cm
Piesa este prezentat Kharlampi martir care se roagă lui Hristos, așezat pe un tron în nori. Printre peisajul deluros, cifra de sfânt decedat, sufletul său, figura gol, ia îngerii ascendente la cer cu ea. În nori - să apară înainte de Hristos sufletul Harlampy, în haine colorate. Jgheab în jurul valorii de 14 vieți timbre Harlampy.Icoana este un monument de pictura Palekh a secolului XIX începutul. De interes considerabil în calitate iconografie, artă și muzeul
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 85h65, 9 cm
Piesa este prezentat Kharlampi martir care se roagă lui Hristos, așezat pe un tron în nori. Printre peisajul deluros, cifra de sfânt decedat, sufletul său, figura gol, ia îngerii ascendente la cer cu ea. În nori - să apară înainte de Hristos sufletul Harlampy, în haine colorate. Jgheab în jurul valorii de 14 vieți timbre Harlampy.Icoana este un monument de pictura Palekh a secolului XIX începutul. De interes considerabil în calitate iconografie, artă și muzeul
singurul Lui Fiu
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 39.7 x31, 4 cm
În centru: Domnul oștirilor, în slavă, cu Duhul Sfânt ca un porumbel în aer liber, de mai jos, - Hristos Emmanuel, așezat pe heruvimi în slavă, susținută de doi îngeri, iar în mâna dreaptă - tetramorf (simboluri ale evangheliști), stânga - de parcurgere text. Pe laterale - cei doi îngeri care țin soarele și luna, și încă doi îngeri pe partea din spate de pe clădiri înalte, înger stanga - cu o cădelniță de. Mai jos - piesa "Nu plânge pentru mine mama." La partea din stânga jos a bate înger învins și Satana cruce perforare. Pe cruce, Hristos stă într-un războinic în armură, tipul a cărui mulțimea impur încearcă să se ascundă într-o peșteră negru. Fund fiare dreapta devoratori de păcătoși, și pe moarte cu o coasă pe fiara apocaliptică.Compoziția se face la textul de melodii realizate pe Liturghia Sfântului Ioan Gură de Aur. Pictura Palekh icoana este un monument de secol XIX. Prezintă interes iconografic, are o valoare artistică
Boboteaza cu legenda Evanghelia lui Hristos ispitaSecolului 19. PalekhLemn, gesso, tempera. 45.3 x 39 cm
În centru - un gol pe Hristos, stând în picioare în apele Iordanului. Capul lui se bazează pe brațul lui Ioan Botezătorul, indicat pe stânga, pe malul râului. Pe de altă parte (dreapta) - trei îngerul sprijinindu-se cu haine albe în mâinile lor. Asupra lui Hristos, un porumbel cerc alb - Duhul Sfânt în halou cu opt raze. În dreapta și în stânga de pistă pus imagini mai mici la textul Evangheliei după Luca (capitolul 4) din ispita diavolului lui Hristos. Dreapta: Diavolul oferă lui Isus de a transforma pietrele în pâine, Satan oferă Isus toate împărățiile lumii pentru a se închina lui, diavolul oferă lui Isus să se arunce de pe acoperișul templului. Pe stânga: diavolul stânga lui Isus (înainte de Hristos plecat trei îngeri cu lenjerie în mâinile sale). Hristos este descris în ultima scenă, să binecuvânteze pe Dumnezeu Tatăl, imaginea care este plasat în centrul de sus, norii de pe cer albastru sub arcada keeled. Partea stângă a compoziției este reprezentată Ierusalim, venind de la porțile orașului și cap la Botezătorul, le-au întâlnit cu o defilare în mâinile sale. La parter, în apele Iordanului - oamenii, pante de botezat de Ioan ("Sf. Ioan Botezătorul"). În compoziția cuprinde imagini rare pe textul Evangheliei. Folosit, probabil, exemplul de la sfârșitul maestru al secolului XVIII. Icon are o valoare artistică, este un muzeu de interes
Șapte Sinoade Ecumenice de la crearea lumii și Biserica celor Doisprezece Apostoli
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 52h41, 1 cm
Componența celor patru registre. În centrul spectacole de top în Forțele Patriei, ale cărui laturi - șase zile ale Creației. Cea de a doua de la partea de sus registru -1, II și III Consiliilor Ecumenice, în a treia - IV, V și VI ale Sinoadelor Ecumenice. În centrul registrul inferior - VII Ecumenic al Consiliului, pe fiecare parte a lui - șase apostoli. Consiliile de compoziție, cu excepția ultimei, a șaptea, a construit în același mod: pe un podium în trepte, în fața templului se află împărat, care este de a sfinților episcopi, și arată acțiunea principală a fiecăruia dintre catedrala.Compoziția a VII-a Catedralei tron - împăratul și împărăteasa, cu Părinți viitoare Sfinții și altele prezente.Icoana este un monument de pictură Palekh în a doua jumătate a secolului al XIX-lea. Prezintă interes iconografic, are o valoare artistică
Six Days
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 44h37 vezi
În icoana a imaginilor originale sâmbătă Tuturor Sfinților este în partea de mijloc și de jos a compoziției.Sfânt, stând la partea de jos, arată căderea lui Adam și a Evei, cu scene de expulzarea din paradis. Deasupra Arborele Paradisului - Hristos în glorie, de mai sus - Domnul Savaot în forțele, ei vor avea legiuni de îngeri și sfinți. De mai sus - cele șase zile ale creațiunii în imaginea redusă.Icoana este un monument de Palekh pictura de icoane din mijlocul secolului al XIX-lea. Are o valoare artistică, este de calitate muzeu
Sfântul Nicolae cu viața lui în 16 timbre
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 45h35, 5 cm
Central al St. Nicolae din Myra, în imaginea inel, cu figuri ale lui Hristos și Fecioara din Niceea miracole. B16 timbre prezinta viata de sfânt. Există o serie de detalii interesante, cum ar fi o imagine de scena școală "Introducerea în procesul de predare" (Marcu 4).Icoana este un lucru extrem de profesionist de masterat Palekh. Prezintă calitate de muzeu
Nașterea Domnului
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 35.7 õ29, 6 cm
O mare parte din o compoziție include o imagine de mai multe evenimente legate de narațiune a nașterii lui Hristos.
Ca multe opere de artă ale Palekh, repetând modelul XVII.Icoana este o bucată profesionist de pictura Palekh a secolului XIX. Reprezentarea de artă și muzeul de calitate
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 35.7 õ29, 6 cm
O mare parte din o compoziție include o imagine de mai multe evenimente legate de narațiune a nașterii lui Hristos.
Ca multe opere de artă ale Palekh, repetând modelul XVII.Icoana este o bucată profesionist de pictura Palekh a secolului XIX. Reprezentarea de artă și muzeul de calitate
Înainte de a Nașterii Maicii Domnului din Nașterea Maicii Domnului, și, cu sfinții în domeniileSecolului 19. VolgaLemn, gesso, tempera. 35.8 X30, 5 cm
O mare parte din o compoziție include o imagine de mai multe evenimente legate de narațiune a nașterii lui Hristos.Ca multe opere de artă ale Palekh, repetând modelul XVII. Icoana este o bucată profesionist de pictura Palekh a secolului XIX. Reprezentarea de artă și valoarea muzeu. Fecioara este prezentat așezat, cu pruncul Iisus pe genunchi, mana dreapta - într-un gest de a iconografia obișnuită a Sedmiezerskoy Maicii Domnului, în mâna stângă copil orb și sceptrul. Atât în Royal halate, coroanele pe capetele lor. Maria poartă o coroană pe partea de sus a mantalei, este susținută de doi îngeri. Pe fondul stânga este Iosif înger într-un vis, nu - Iosif, cu un rucsac pe umăr - ". Fuga în Egipt" de scena La marginea de sus - Dumnezeu Tatăl binecuvântare în lanțul de nori în colțurile superioare - heruvimi si serafimi. Pe câmpurile laterale în perechi: Ioasaf reverendul Prince și velikomuchenik.Gleb, reverendul Teoctist și Famaida Mucenic. Numele de icoana, o iconografie rară, dat probabil. Pictograma, efectuate în mijlocul secolului al XIX. Reprezintă interes iconografic este arta și valoarea muzeu. Eșantion iconografia profesională a secolului al XIX-lea. în tehnica traditionala tempera. Prezintă interes iconografic
Maica Domnului de tip Tenderness Yakhroma, cu sfinții în domeniile
Secolului 19. Volga
Lemn, gesso, tempera. 33.4 cm H28
Nicolae
Secolului 19. Vladimirskie sat
Lemn, gesso, tempera. 31.4 x26, 2 cm
Pictograma creat în secolul al XIX-lea. Atunci când operele de artă antice au avut deja devenit cunoscut în forma sa originală, fără distorsiune în adăugirile ulterioare, si este un exemplu de imitație de pictura Novgorod pictograma în a doua jumătate a XVI., Fără simulare de imbatranire
Profetul Ilie în deșert cu Ascent foc
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 39.4 x31, 8 cm
Centrală - Ilie pe muntele Horeb, sursa Horavskogo. Pentru el linie aeriană hrana lui. Peste munte descris Ascent Fiery lui Ilie. Carul său se grăbește spre stânga, cu cel indicat în colțul din dreapta sus a lui Dumnezeu Tatăl. Dreptul de Elisei proorocul, preia mantia lui Ilie. El este descris în ștampila dreapta sus. Timbrele sunt plasate alte 11 vieți scene ale profetului.
Icoana este interesant în iconografia, de la sfârșitul secolului al XIX-lea, este un exemplu de masterat de arta extrem de iconografice. Sat Vladimir provincia
Învierea lui Hristos, singurul Fiu născut al scenei și cu sărbătorile de 12 timbre
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 53.5 X41, 2 cm
Centrală - Învierea lui Hristos, reprezentat ca o revoltă a sicriu și coborârea în iad, cu o procesiune de drept în paradis, și alte scene ("Răstignirea", "Toma Necredinciosul", "mironosițe femeilor la mormântul Domnului", "Petru umblând pe apă Hristos ").Piesa este încoronat imaginea Noului Testament al Sfintei Treimi, în can.Centrul dispune de un medalion pe imaginea de "singurul Fiu născut." În 15 de vacanțe ștampile: "Crăciun Lady", "Prezentarea în Templu", "Buna Vestire", "Crăciun", "Purificare", "Epiphany", "Intrarea în Ierusalim", "transformare", "Învierea", "Adormirea Maicii Domnului "," Învierea lui Lazăr "," Tăierea capului lui Ioan Botezătorul "," Vechiul Testament Sfânta Treime "," protecție "," Înălțarea Crucii. "pictura Palekh icoana este un monument în mijlocul secolului al XIX reprezintă interesul iconografice și artistice și de calitate muzeu.
Învierea lui Hristos
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 71h56, 5 cm
Învierea lui Hristos este prezentat ca "Revolta de sicriu" și "Coborâre în iad", cu alte scene, care au devenit tradiționale pentru Înviere componența extinsă de la secolul XVII. În jur de -12 timbre descriu Patimile lui Hristos, de la Cina cea de Taină a îngropare. În jurul valorii de ei - încă 16 timbre reprezentând cele douăsprezece sărbători mari, de la Nașterea Domnului până la Înălțarea Sfintei Cruci, și Vechiul Testament Sfânta Treime, Tăierea capului lui Ioan Botezătorul, Ascent Fiery de profetul Ilie și Giulgiul.Icoana este un lucru extrem de profesionist de pictura Palekh de la mijlocul secolului al XIX-lea.
Întâmpinarea Domnului
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 34.8 õ29, 1 cm
Întâmpinarea Domnului este prezentată într-o variantă mai complexă a devenit iconografic răspândită în secolul XVII. Pe această pictogramă
scena tradițională de prezentare a adăugat imagine edificatoare a mântuirii viitoare a celor care cred în Hristos, și iad pentru cei care nu acceptă creștinismul. În colțuri inferioare - profețiile profetului Simeon din Scriptură, pe dreapta - îngerul decretul privind împlinirea profeției. Din stânga sus - îngerul lovește Fecioara Maria și copilul implementează suferința viitoare.Compoziția este încoronat imagine a Domnului, care locuiește între heruvimi gazde.Icoana este interesant la iconografie și o foarte mare monument calitate pictura Palekh icoana din secolul al XIX-lea. Prezintă de artă și muzeul de calitate
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 34.8 õ29, 1 cm
Întâmpinarea Domnului este prezentată într-o variantă mai complexă a devenit iconografic răspândită în secolul XVII. Pe această pictogramă
scena tradițională de prezentare a adăugat imagine edificatoare a mântuirii viitoare a celor care cred în Hristos, și iad pentru cei care nu acceptă creștinismul. În colțuri inferioare - profețiile profetului Simeon din Scriptură, pe dreapta - îngerul decretul privind împlinirea profeției. Din stânga sus - îngerul lovește Fecioara Maria și copilul implementează suferința viitoare.Compoziția este încoronat imagine a Domnului, care locuiește între heruvimi gazde.Icoana este interesant la iconografie și o foarte mare monument calitate pictura Palekh icoana din secolul al XIX-lea. Prezintă de artă și muzeul de calitate
Vindecarea scurgere de sânge de soția lui, un înger păzitor și trei sfinți, în domeniile
Secolului 19. Mstera
Lemn (chiparos), gesso, tempera. 39.9 x33 cm
Compozitie cu privire la textul Evangheliei după Matei (Mat. 9 Art. 20,. Zach. 32.). Scena aglomerat pricepere aranjate. În câmpurile de Guardian Angel, Zvenigorod Sawa, Serghie de Radonej și Ahilina Mucenic. Probabil icoana a fost scris pentru un jurământ de a vindeca această anumită Akilina, sfânt omonim, care este afișat în câmpul din spatele problema evanghelică a soției sânge.Icoana este un exemplu de înaltă calificare profesională pictura Mstera la mijlocul secolului al XIX-lea, interesante în iconografie.. Prezintă de artă și muzeul de calitate
Hristos Emmanuel
Secolului 19. Volga
Lemn, gesso, tempera. 33.5 x26 cm
Hristos Emmanuel prezentat oplechno. Icoana a fost scris în mijlocul secolului al XIX, cu un accent pe stilul pictorilor regale ale secolului al XVII-lea.. Este o bucată de calitate de calitate artistică și muzeu
Rege al regelui (Regina din reprezentanți)
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 91h72, 3 cm
Isus Hristos este prezentat ca rege al regelui Mare și Episcopul, așezat pe un tron. El va fi în Sfânta Fecioară a hainele împărătești și o coroană, Ioan Botezătorul, de asemenea, în coroana, Arhanghelii Mihail și Gavriil, apostolii Petru, Pavel, Ioan Evanghelistul și Sf. Andrei. Închinat scăzut la genunchi sa Sfinților Zosima și Solovki Savvaty.Icoana este o lucrare de masterat de stat icoana lui Vladimir provincie poate Palekh. De interes artistic și iconografic
Arhanghelul Mihail, de Deesis
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 30.7 x26 cm
Oplechnoe Arhanghelul Mihail a fost parte a Deesis, probabil, cu imaginea centrală a Emmanuel Mântuitorului.Produs al unui iconografie extrem de a secolului al XIX-lea., Cu semne de contact cu arta seculară a timpului. Reprezintă interesul de artă și de muzeu
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 30.7 x26 cm
Oplechnoe Arhanghelul Mihail a fost parte a Deesis, probabil, cu imaginea centrală a Emmanuel Mântuitorului.Produs al unui iconografie extrem de a secolului al XIX-lea., Cu semne de contact cu arta seculară a timpului. Reprezintă interesul de artă și de muzeu
Profetul Ilie în pustie, cu scene din viața și treptele de foc
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 53.2h45, 1 cm
Iconografia este comună în secolul al XIX-lea. În câmpurile de sfinți patroni descrise familiile care solicită icoana: Joachim, Ioan Gură de Aur, martir Martirul și Anastasia necunoscut (citiți ultimul cuvânt în ceea ce privește inscripția ei: "virgin", poate că Agafea virgin). Monumentul Palekh pictura secolului al XIX-lea. Reprezentarea de artă și muzeul de calitate
Maica Domnului a Niprului, cu Acatistul Bunei Vestiri 20 timbre și sfinte în domeniile de jgheab
Secolului 19. Mstera
Lemn, gesso, tempera. 73.4 x56, 6 cm
Central al tipului de Fecioarei de Nipru sensibilitate, ca și în cazul în care auto-icon în marja reprezentând Antonie și Teodosie al Peșterilor, Rev Anisim Mina martiri, Sf. Grigore și Zachary. În jurul valorii de - 20 timbre Acatistul Maicii Domnului. Pictura monument de la mijlocul secolului al XIX-lea, interesante privind iconografia calității artistice și muzeu.
Secolului 19. Mstera
Lemn, gesso, tempera. 73.4 x56, 6 cm
Central al tipului de Fecioarei de Nipru sensibilitate, ca și în cazul în care auto-icon în marja reprezentând Antonie și Teodosie al Peșterilor, Rev Anisim Mina martiri, Sf. Grigore și Zachary. În jurul valorii de - 20 timbre Acatistul Maicii Domnului. Pictura monument de la mijlocul secolului al XIX-lea, interesante privind iconografia calității artistice și muzeu.
IconostasSecolului 19. PalekhLemn, gesso, tempera. 89.5 cm H79
Reprezentate în iconostasul icoana de 7 serii. Peste Usi Său cel Sfânt care arată Buna Vestire și cele patru Evangheliști, cu Cina cea de Taină pe verandă - este imaginea "Coborâre în iad", care se află în centrul rândul festival de 13 icoane. De mai sus - "Hristos pe tron, Lady viitoare și Botezătorul" - central al numărului apostolice de 13 icoane. De mai sus - "Fecioara și Copilului întronat, cu venirea Sfântului Antonie și Teodosie, și arhangheli," - imaginea centrală a rândul Profetul a 13 icoane. Chiar mai rau - "patrie" - seria jgheab Strămoși compus, de asemenea, din 13 icoane. Deasupra "patrie" - "Răstignirea" - imaginea centrală a Patimilor din 5 piese plasate în seiful iconostasul semicircular finală. Topuri bombat cu cruci. Seria include imagini ale locală "Salvatorul de Smolensk", "Miracle Dumitru", "Adormirea Maicii Domnului" - pe dreapta, "Doamna noastră din Kazan", "Treime", "Sf. Nicolae Mozhajskij" - pe stânga. Deasupra ușilor laterale featuring a Arhidiacon - ". Comuniunea vin" "Comuniunea pâine" și Sub apropiere local sunt 6 icoane: "Mântuirea Sf. Nicolae înecat băiat", "Sacrificiul lui Avraam", "Fuga în Egipt", "Aspect lui Hristos sredoveku" "O scenă din viața lui Dimitrie", "Lady in fund" (?). Produs în secolul al XIX-lea în stil Palekh icoane. Prezintă interes iconografic și de calitate muzeu
Puritatea sufletului (a salariului)
Secolului 19. Volga
Lemn, gesso, tempera, argint, ștanțare, aurire. 32.2 X27 cm
Imaginea de pe picioare stânga pe suflet curat luna - cameriste în robe regale, cu o coroana pe cap, dintii de care sunt decorate cu flori. La o anumită distanță de aceasta - un leu (simbolizând furie), șarpele (simbolizând păcat) și dau seama diavolului, care rulează înapoi la peșteră pe drumul cel bun, cu ședința ei în figura nud, care cuprinde sufletul păcătos. În cerul albastru inchis - stând pe scaunul de domnie al lui Hristos în ceruri, care va prezenta un înger să se închine sufletul curat. În centru - soare, cu o față umană. În câmpurile de text care explică imaginea.Compoziția urmează synodic miniatura - carti cu înregistrări de nume de morți. Asemănătoare în conținut la produs este disponibil în Galeria Tretyakov (a se vedea:.... Antonov VI, NE catalogul Mnev de picturi vechi [PG \ M., 1963 V.2 Cat 1034 S. 495.). Salariul repetă cântecul și are data, ultimul numar este ilizibil: 189? Pictogramă în modelul salariul repetă XVII. Mai puțin frecvente și este de interes iconografic
Multipart pictograma. 25 timbre
Secolului 19. Mstera
Lemn de chiparos, gesso, tempera. 54.5 x43, 9 cm
Compoziția constă din cinci registre, cu cinci timbre fiecare. Succesiunea lor, de la stânga la dreapta, de sus în jos:
1. Virgin Yasnogorsk. 2.Fecioara a Rugului Aprins. 3. Înălțarea Domnului. 4. Lauda Fecioarei. 5. Virgin Alină durerile mele. 6. Virgin Adăugarea minte. 7. Adormirea Maicii Domnului. 8. Reprezentat Regina de la dreapta Ta. 9. Acoperire. 10. Bogodatelnitsa. (?) 11. Orans. 12. Kupyatitskaya. 13. Sophia Înțelepciunea lui Dumnezeu. 14. Bizantină. 15. Devpeteruvsk. 16. Arhanghelul Mihail-guvernator. 17. Băi Nedremannoe ochi. 18. Săptămâna. 19. Virgin Chirskaya. (?) 20. Ascent de foc ale Profetului Ilie. 21. George și Dragon. 22. Sf. Macarie Unzhensky. 23.0 Sunteți bucura. 24. Dimitrie miracol. 25. Patru favorit martir. Colțurile pictograma ornamentat.Produsul efectuat în secolul al XIX-lea tradiții Mstera, este interesul iconografic, valoare artistică, istorică și culturală
Învierea lui Hristos, cu pasiune și MINE anual
Secolului 19. Moscova
Lemn, gesso, tempera. 53.5 cm h44.5
Piesa descrie Învierea lui Hristos - Rise din mormânt cu coborârea lui Hristos în iad.Compoziția include, de asemenea, alte scene care au devenit tradiționale pentru scena de la sfârșitul secolului XVII.Centrală este înconjurată de timbre 12 cu scene de Patimile lui Hristos, care, la rândul său, înconjurat de un timbre din 12 mai mari, fiecare dintre care este împărțit în 4 registre. Registrele sunt imagini de sfinți în creștere.Icoana este o opera de arta de la sfarsitul secolului al XIX
acoperi
Secolului 19. Vladimirskie sat
Lemn, gesso, tempera. 35.6 õ29, 5 cm
De mai sus nor, împărțind compoziția în două, în oval roșu Mandorla - Fecioara întins mâinile atât capacul alb. Deasupra lui, o rundă, rosu Mandorla - binecuvântarea lui Hristos, cu ambele mâini. Pe fiecare parte a Maicii Domnului - arhangheli, apostoli, sfinți, sfinți, martiri. Deasupra lor - partea de sus a templului multiple. Sub un nor, în interiorul templului, în fața Sfintelor Uși din iconostasul - St Roman Melodul a cântări de defilare. Pentru a dreapta lui, St. Andrew Epifanie Fool cu elevul și Zoe regina pe stanga - Taras patriarh și Lion King.Produsul este interesant din punct de vedere iconografic, executie extrem de profesionist
Fecioara a Rugului Aprins, de la imaginea Durga a Maicii Domnului, sfinților și sărbători
Secolului 19. Vladimirskie sat
Lemn, gesso, tempera. 53h44 vezi
Centrală - Fecioara Rugului Aprins, în varianta iconografică, dezvoltat în Rusia, în secolul al XVI-lea. În jur de 16 mărci, care reprezintă Fecioara Maria, Giulgiul, Noul Testament Sfânta Treime, Maica Domnului a Sfintei Fecioare, Maica Domnului din Vladimir, Our Lady of Sign, Catedrala Arhanghelului Mihail, Sf. Miracle. George și Dragon, în alte timbre - sfinți selectate. În domeniile - Antonie și Teodosie al Peșterilor și Zosima și Savvaty Solovki.Icoana este o pictură memorial al secolului XIX, Made in stilul de masterat Palekh.. Prezintă interes iconografic și artistic
Abonați-vă la:
Postări (Atom)