Persoane interesate

sâmbătă, 13 octombrie 2012

Romeo and Juliet




Frank Dicksee. Romeo and Juliet, 1884.




Muzica de Nino Rota din filmul regizat de Zeffirelli a lui "Romeo și Julieta"


Casa de numărul 23 pe Via Capello - clădirea legendară. În fiecare an, mii de fani de Shakespeare nemuritor vin la Verona din jurul lumii pentru a vedea casa și balcon același.



 Cladirea in sine a fost construită în secolul al XII-lea, conservată   interioarele din secolele XVI și XVII. Legenda conectează casa cu Julieta, deoarece în ea de mai multe secole a trăit reprezentanți ai capela familiei, care este considerat, și este prototipul Capuleților lui Shakespeare. În curte, la o statuie de bronz a Julietei de sculptorul Nereo Constantini (Nereo Constantini).


Statuia lui Julieta de sculptorul Nereo Constantini (Nereo Constantini)
Aceasta atrage mii din întreaga lume place să rămânem o bucată de gumă pe perete, cu o notă care dorește dragostea pentru iubitul ei sau pentru a freca mâna și fără a strălucit san monument Julieta. Apropo, puterea iubirii la mare, pieptul Julieta periodic șters literalmente în bucăți de metal și trebuie să lipire

 Iubirea - sentiment de frumusete, dar pentru curatorii muzeului sunt adevarata problema. Traduceri pe pereți, pe porți, uși ... îngrijitori locale sunt expresia nebun de astfel de sentimente. Pentru a reduce ușor chiar și cantitatea de gunoi ... scrisori de dragoste, sa decis să pună în curtea casei Julietei, un copac, ramuri din care pot atârnă dorințele. Și având în vedere posibilitatea de a trimite SMS-uri sau e-mail cu bufnițe dragoste, care apoi vor fi afișate pe un ecran special.
De fapt, cele mai multe litigii legate de casa nu se oprește. O parte dintre cercetatori a declarat ca nu a existat nici o lumină la Julieta, și, prin urmare, nu a existat nici un loc în care celebrul teatru a lui Shakespeare a fost jucat. Dar iubitori de lume cred altfel, ci pentru că tot continua să vină aici și să lase mesaje de dragoste


Francesco Hayez 1823
Nuanță mai deschisă doi iubiți credincioși sunt în mod continuu încorporate în imaginea de poezie și artă. Nu este nici o exagerare să spunem că în fiecare zi undeva în lume pe scena pune piesele lui Shakespeare, este un balet sau spectacol de operă, sau filme spectacol dedicat iubesc, Romeo și Julieta. Aceste eroi sunt diferite fata, corp, voce, gesturi, și temperamente. Timp de secole, oamenii încearcă să ghicească ce fel este cea mai potrivită pentru sufletele lor minunate și pasionat. În momente diferite, pictori și sculptori descris iubitorii de Veronese în conformitate cu propria viziune și gusturile ale societății.

Ayets Francesco (Francesco Hayez) "Lovers", nunta 1823
În 1823, celebrul pictor venețian Francesco Ayets (Francesco Hayez) (1791-1882), se concentrează pe tema Romeo și Julieta. În mod repetat referire la ea în perioada cuprinsă între 1823 po1834 ani Ayets creează zece versiuni ale imaginilor de la care câmpul curent de vedere există doar patru. Acestea sunt: ​​pictura faimoasa "Adio Romeo și Julieta (The Last Kiss)", în 1823, și mai puțin bine-cunoscute, dar mult mai rafinat, versiunea lui în 1833 (a se vedea compararea imaginilor), iar apoi "Iubitorii de casatorie", 1823 


"Adio Romeo și Julieta (The Last Kiss)", 1823


Konstantin Makovsky Ye (G.) Romeo și Julieta. 1890 

Pietro Roi. 1860

Pictor Pietro Roi în 1860 a scris "Moartea Julietei și Romeo" - locul de muncă, în mod clar dincolo de emoția lor vie de la tendințele cadru stabilite de timpul său. În acest caz, după cum se poate observa din pictura complot, artistul împins off de Novello conținutul da Porto, în care Julieta se trezește la moartea lui Romeo, și nu după, ca în Shakespeare.

Frederic Leighton 1852-1855 


Mikhail Vrubel (1856-1910 "Romeo și Julieta" 1895-1896 

Johann Heinrich Füssli's death scene of Juliet (1809)


Ford Madox Brown. Romeo and Juliet, 1867.


Romeo and Juliet with Friar Laurence - Henry William Bunbury



Juliet and her nurse, John R.S.Stanhope, 1863



Juliet by John William Waterhouse (1898)



John William Waterhouse








Anselm Feuerbach 1864


Romeo și Julieta. Skulptura Anatolie Sknarina.Bataysk 2008.


Auguste Roden.Romeo și Julieta


Regia de film Zeffirelli. "Romeo și Julieta" 1968 


Olivia Hussey.Juliet


 Olivia Hussey și Leonard Whiting



Olivia Hussey și Leonard Whiting


Olivia Hussey și Leonard Whiting 













Poezii Kornei Chukovsky. Fly Tsokotukha 1924 Ilustratii L. Yakshis


 (699x573, 185Kb)
 
 (487x17, 4Kb)

 (700x549, 180Kb)
 (700x637, 216Kb)
 (700x659, 218Kb)
 (699x667, 184Kb)
 (670x688, 131Kb)
 (630x692, 131Kb)
 (700x693, 186Kb)

Colectie foarte rara de icoane III

Троица


Vechiul Testament Sfânta Treime, cu scene din Geneza
Secolului 19. Mstera
Lemn, gesso, tempera. 53.8 H44, 7 cm

Aproximativ o imagine mare a Sfintei Treimi, prezentate sub formă de făină, trei îngeri sunt câteva scene de Ospitalitatea lui Avraam. De mai sus - Sacrificiul lui Avraam. Dreapta - arderea Sodomei și Gomorei. Pictograma Stilul aduce mai aproape de lucrările de masterat în străinătate Mstera XIX - XX.Pictograma reprezintă interesul de artă și de muzeu


нижегородская икона Преображение

transformare
Secolului 19. Nijni Novgorod
Lemn, gesso, tempera. 110h80 a se vedea

Schimbarea la Față a lui Hristos pe Muntele Tabor este prezentată într-o formă lungă, cu creștere de munte și coboară de la ei de Hristos și de apostoli. Caracteristică unică - chipul lui Hristos, sunt în scădere pentru a apostolilor, pentru a le ajuta să te trezești.Produsul este un exemplu de iconografia tradițională de Nizhny Novgorod masterat profesionale ale secolului al XIX. Prezintă interes iconografic este semnificația artistică, istorică și culturală



Иоанн Златоуст


Ioan Gură de Aur, cu viata lui
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 131.1 cm h73

Cifra de sfânt ferm înscris în jgheab. Peste aceasta - Noul Testament Sfânta Treime, la putere. Gunoi de grajd cu orizont kruglyaschimsya - detalii, popular în XVII-lea și al XVIII-lea. În timbrele prezentate în detaliu viața de sfânt.Icoana este una dintre cele mai bune monumente ale picturii Palekh din secolul XIX, este interesul unic iconografic.. Prezintă de artă și muzeul de calitate



Усекновение главы Иоанна Предтечи

Tăierea capului Sf Ioan Botezatorul
Secolului 19. Mstera
Lemn, gesso, tempera. 35.3 x31, 1 cm

A folosit un favorit în limba rusă iconografia recentă compoziție varianta perioada de Tăierea Capului baptist cu scene suplimentare Rugăciunea baptiste în închisoare, o fac pe pedepsei și se transferă călăul tăiat capul Sf. Salomeea. În domeniile - Guardian Angel și Saint Nikon. Un nivel ridicat de performanță ambarcațiuni este combinată cu o bună cunoaștere a probelor. Acestea pictograma de performanță profesională a cererii în rândul țăranilor nou bogate si comercianti, mai ales vechi-credincioșilor.Icoana este o valoare artistică, istorică, culturală și muzeu


Богоматерь Страстная

Our Lady of Good
Secolului 19. Guslitsky sat
Lemn, gesso, tempera. 31.3 x26 cm


Богоматерь Тихвинская

Maica Domnului din Tikhvin
Secolului 19. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 32.4 X25, 4 cm


Богоматерь Гора Нерукосечная

Maica Domnului de la Muntele Nerukosechnaya
Secolului 19. Guslitsky sat
Lemn, gesso, tempera. 30.9 x26, 2 cm



Рождество Богородицы

Nașterea Maicii Domnului
Secolul 20. Mstera
Lemn, gesso, tempera. 35.6 x31, 3 cm


Архистратиг Михаил-Воевода

Arhanghelul Mihail-guvernator
Secolului 19. Mstera
Lemn, gesso, tempera. 32.9 H28, 4 cm



икона Рождество Христово

Nașterea Domnului
Secolul 20. Mstera
Lemn, gesso, tempera. 35.5 x31, 3 cm



Сергий Радонежский

Sf. Serghie de Radonej
Secolul 20. Moscova
Lemn, gesso, tempera. 45.5 x37, 5 cm



Ангел Хранитель

Guardian Angel, cu povesti scene și scena de constatare a Sf. Ioan Botezătorul

Secolul 20. Palekh
Lemn, gesso, tempera. 108.5 h85, 1 cm








Totalul afișărilor de pagină