Persoane interesate

marți, 20 martie 2012

SUPER IDEE DE PASTE!































 

 

 


 

 

Materialele necesare.                                
De recoltă în formă de ou (6x4 cm),
margele de bej, auriu, rosu, portocaliu.
mărgele roşii.
Linia de 0,15 mm
În primul rând avem nevoie de a pune un ou etichete termice.Instrucţiunea este de obicei indicată pe ambalaj. În fotografie - exemplul meu. Puteţi omite ou intr-o lingura, un băţ de plastic.Atenţie trebuie să fie exercitate. Apa nu trebuie să fie prea cald. am tăiat de obicei de-a lungul termo, după ce ea a pliază ou. Faptul că ou este CRISS-trecere a ochiurilor de plasă, sunt deschideri mici, prin care străluceşte termo. Eu nu fac optic foarte mult, am tăiat "Extra" şi se lasă numai fata de partea din faţă. În acest caz, am stabili o etichetă pe un ou, se pokryavaya lac incolor. . Se vedea fotografia a întregului eşantion şi etichetele trunchiate termice . biciul Apoi centura verticală într-o plasă de diamant, cu un 3 mărgele (am plet un ac, există două) După ce a asigurat firul pe margele (scoateţi-l mai târziu), am colecta 16 margele, introduceţi 9 - Yu. Şi nu. etc Conform schemei. Schema de momente minunate, nu. 11 (33) 2005, la fel cum superioară şi colţurile mai mici de cinci margele. Modelul este arbitrară. Am venit cu dumneavoastră. Multe opţiuni sunt afişate în Vilchevskaya. I a lua 30 de romburi, care este, de 10 diamante mari.să încercaţi să luaţi transformă pe margele fine. Din centura se potriveste perfect piesa destul de. de cusut centura in ring, el a pus pe un ou. am stabili o bandă suplimentară pe bulavochkami ou subţire, astfel încât să nu alunece. începe apoi fata de panglica. Principiul de împletirea cabochons. Eu încerc să ţeasă o plasă în continuare, cu margele de diferite marimi. Puteţi tese un mozaic. Am obţinut toate ouăle sunt diferite. Totul depinde de margele. În documentele de mai sus este o modalitate de a împletitură. Dacă pe partea din spate pe aceeaşi faţă de ou, apoi repetaţi aceeaşi acţiune. Dacă nu, biciul până ochiurilor de plasă până când lumenul este redus, astfel încât să puteţi închide în lanţul de cruce, de exemplu. În unele ouă, am inchis din spate a ţesute separat şi cruce pripletennym.




















Anunţ
 


 


 

 


Ctrl + ←
Ctrl + →


Ctrl + ←
Ctrl + →


 

 

 

 

 























 (290x22, 1Kb)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină