Persoane interesate

duminică, 26 februarie 2012

Francesco Jacobello - .Militello, în Val di Catania, Sicilia, Capturat de sensibilitate







0 - [ELJ; ybr (130x130, 16Kb)  " M-am născut la 19 noiembrie 1970 în Militello, în Val di Catania, Sicilia, Italia. am avut întotdeauna o iubire pentru artă pură m-am dus la facultate de artă,. dar problemele m-au condus spre un stil propriu  în alte locuri, cu alţi mari artişti . şi şcolile din Italia şi în străinătate carora doresc să le mulţumesc pentru munca mea şi visele ..., eu cred că arta, ca si viata:.  M-am mutat. în Marea Britanie de peste 10 de ani în urmă, a fost destul de greu la inceput. Acum, munca mea este o parte din colecţii publice şi private, în Sicilia, Italia, Marea Britanie, Suedia, Elveţia, New York, Canada şi Germania.
Fiecare artist are o dorinta ascunsa de a crea o legătură între faptul că se creează şi trăieşte. Nu pentru faima sau recunoaştere, ci pentru a spune publicului povestea lor într-un mod pe care au simţit că acest lucru a fost povestea lor prea. Această sarcină mamut este de fapt parte din viaţa mea de zi cu zi ". Francesco Jacobello
Francesco Jacobello lucrează în mass-media mixte - creion, pix, pastel.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină