Persoane interesate

vineri, 2 martie 2012

Desen - Elena Ellis - Pentru voi, un zambet





Elena Ellis -  zambet
3 - Elena Ellis Artist (100x144, 7KB)
Artist Elena Ellis -. Ilustrator din Cornwall, Marea Britanie 
. "Am inceput  să desenez inca din copilarie. Aceasta m-a ajutat mult în viaţă. Copiilor de la scoala le-a placut pentru ca am desenat caricaturi amuzante ale profesorilor,iar profesorilor le-a placut pentru ca am desenat afişe pentru şcoala Ilustraţia este pasiunea mea,. şi nu există nici o rasplata mai mare pentru mine decât să ştiu că picturile mele ofera oamenilor un zâmbet. "
Cât de puţin în această viaţă ar trebui
noi, copiii -. şi tu şi cu mine
, deoarece inima este bucuros pentru a fi fericit
. originalitate şi foarte puţin şansa de a cuţit de buzunar Găsiţi un fir de praf din ţări îndepărtate - şi lumea din nou apar ciudat, înfăşurat în culoare pulberile Block A.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină