Persoane interesate

sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Monica Bellucci: Evolutia unui stil sau frumusețe


Rochii lungi de seara de la etajul (de multe ori cu un decolteu), tocuri inalte, coamă de lux de parul inchis la culoare, machiaj moderată și zâmbet fermecător - care e stilul corporativ de Monica Bellucci. Dress Monica mama a predat mulți ani în urmă că ea a spus că fiica ei întotdeauna stick la stilul clasic, care pune accentul pe feminitatea ei și sexualitate.
Llewellyn - Faerie cabana
Ca orice femeie frumoasă, Bellucci interesat de moda, dar fără fanatism. "Nu am fost niciodată un Shopaholic, și-mi place să magazin în căutare de haine la modă - spune Monica. - Dacă aveți o aruncare câteva zile libere, îmi place soția exemplară și mama, le-am petrecut cu familia mea: Eu stau la placa, mersul pe jos, cu un copil ". Dar, la festivalurile de film și a partidelor laice Bellucci arată întotdeauna regina. Gust impecabil și sentimentul de actrita ajutor proporțional cu exactitate selectați stilul dorit. La Festivalul de Film de la Cannes toate lentilele de fotografi au fost trimise doar pentru a Bellucci: covorul rosu ea a fost de mers pe jos într-o rochie neagra, o fusta si o Corsetul este decorat cu flori exotice.
În viața de zi cu zi Bellucci preferă o îmbrăcăminte confortabilă și practică: de obicei blugi, T-shirt și ochelari de soare, nu să recunoască pietonii și nu am cerut un autograf. In ciuda popularitatii sale, Bellucci rămân modeste. În general, se comportă atipic pentru stele. Gândește-te de cele mai frumoase femei din mai mulți ani ca același om! Atunci când Vincennes Cassel, cu care Monica-au întâlnit în 1996, în timp ce filma "Apartment", și apoi redate în filmul "Ireversibil", a fost întrebat de ce el iubește soția, el a răspuns: "Știu că această femeie 12 ani, și este sentimentul că ne-am întâlnit tocmai. Soția mea are un talent fantastic: să se schimbe. În toți acești ani, de fiecare dată când văd în fața mea este un alt Monica, si e doar genial! "
Nume Monica Bellucci - un sinonim al frumuseții feminine. Ar trebui remarcat faptul că această femeie spectaculos are nu numai trupul și fața lui Nefertiti Afroditei , ea are mai mult farmec și care se dovedește a fi lipsit de la actrite ori alte. 
 
Mulți cred că Monica ideala. Ea însăși a spus că ea a fost doar noroc cu aspectul, și nu dacă acesta a frumusețea și farmecul, care este încă (așa cum este Bellucci 47), ar fi rămas un avocat în biroul lui Dumnezeu-părăsit. Acum, datorită Mama Natura, cariera buna Bellucci, un venit stabil, soțului carismatic - Vincent Cassel și două fiice - Deva și Leonie.
Acesta atrage atenția, cu feminitatea sa remarcabilă într-o sticlă cu sexualitatea, iar filmul nu poate rosti un cuvânt, dar sunteți încă se uită la el cu bucurie, ea este foarte frumoasă ...
Oamenii pot ierta o minte om, chiar și talentul, dar frumusețea - vreodată.
 Pentru mine este foarte important să se caute și să găsească rolul neobișnuit, și apoi verificați dacă le pot îndeplini. Cineva mi-a spus că în toți artiștii au o frumusete de dormit, și de fiecare dată jucând rolul unuia dintre aceste frumuseti se trezește. În termen de noi toți.Trebuie doar să-l văd.
Hotărând - nu e doar cuvinte. Holly Hunter nu a vorbit un cuvânt în "Piano" si a castigat un Oscar.
 Corpul meu este foarte important pentru mine, fata mea, mainile mele, picioarele mele, mâinile mele, ochii mei ... totul. Eu folosesc tot ce am.
Pentru mine este foarte important să se caute și să găsească rolul neobișnuit și să verificați dacă pot să le îndeplinesc.
Frumusete devine viu și interesant atunci când este ascuns de îmbrăcăminte.
Prost - nu un obstacol, în cazul în care ai adus în sus, și tu știi cum să folosești frumusetea lor.
Mă simt singur cu un bun și confortabil, dar nu pentru că eu sunt frumoasă. Știu o mulțime de oameni foarte frumoase, a căror viață este oribil. Și este foarte rău pentru tine.
Cariera mea în acest moment este foarte interesant, dar dragostea rămâne pe primul loc, pentru că mă echilibrează.
Simțiți-vă de confort interior - acest lucru nu este ceea ce arata ca în aparență, dar în modul în care te simți în interior. Sunt un om fericit, pentru că el a experimentat o mulțime de dragoste pentru tine - Am o familie minunata.
Frumusete pentru femei devine o problemă numai în două cazuri: atunci când nu este, și atunci când nu este nimic, dar frumusetea.
Când ajung mai în vârstă, am tendința să se uite după nepoții lor decât filmele lor.
Aceste momente de placere in viata mea - acest lucru este atunci când am mânca în compania prietenilor lor.
Eu nu va fi slab. Și am avut un copil de un an în urmă și leneș. Si-mi place să mănânc. Cui îi pasă? I - prezent.
______________________________________________
"În mine întotdeauna văzut prima oară pieptul meu, și apoi mă. Cu 15 de ani am încercat să dovedesc altora că, cu excepția forme rotunjite, eu încă mai au, si creierul - plâns 43 de ani, Monica intre sedinte foto - și dureri pentru a ascunde corpul său.Adevărat de vârstă, am realizat că era inutil ". "Acum, nu-mi pasă. Dacă v-ar place să cred că sunt prost, cred. Asta e problema ta. Nu mulțumească pe toată lumea "- doamna Bellucci a intrat înțelept.

Dansul dragostei ... Monica Bellucci și Vincent Cassel (frunze de toamna - Pat Boone)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină