Persoane interesate

luni, 5 martie 2012

Catedrala Reymssky. Lumina din ceruri.














 Primul cunoscut pe site-ul modern al Reims a fost fondat de gali în secolul I  - Durokorter numele (Durocorter) -. «Rotund cetatea" La scurt timp după aceea, orasul cu restul de Galia a fost cucerita de romani, iar numele său a fost schimbat la modul Roman, şi a devenit un Durokortorum. Invazia barbarilor, hunii, războaie numeroase, care a dus la Reims . în mijlocul secolului al-cincilea merge la Franks . În anul 498 Sf. Remigius botezat în Reims franc regele Clovissecole mai târziu, în memoria de botez a lui Clovis a început tradiţia de incoronare a regilor francezi din Reims (primul a fost încoronat Henry I în 1027, ultimul - Charles X în 1825). Fiecare rege a început domnia în acest oraş.


in memoria romanilor a ramas aici acestea Marte Poarta (la Porte de Marte), numita astfel după zeul roman al războiului Marte, al cărui templu este situat în apropiere.Catedrala (Catedrala Notre-Dame de Reims) - în cazul în care regii şi jură zâmbet îngerilor. Catedrala din lume, este cunoscuta de faptul că încă din Evul Mediu şi până în secolul 19 a fost locul de încoronare a aproape tuturor monarhilor francezi.justificarea pentru alegerea din Reims este faptul că acest lucru este în cazul în care Clovis a fost botezat. Tradiţia spune că în ajunul de încoronare  un miracol s-a întâmplat: atunci când Sf. Remigius a avut de gând să-l boteze pe Clovis,  din ceruri, un înger a apărut în formă de porumbel şi a adus  un vas cu ulei aromatic, folosit în ritualuri creştine). Aceasta este mirnitsa, care la francezi numita ampulla sfânta (Sainte fiolă),  utilizata la încoronare, iar in restul timpului , este,  
ţinuta in altar, de catre  reymsskim arhiepiscop.






Interesant, începând cu Francisc al II-lea (1559) Regele a jurat special şi numai pentru acest scop, a folosit cartea - aşa-numita "Reymsskim Evanghelia» (Texte du Sacre).Această Evanghelie veche a fost scrisa într-o limbă de neînţeles iar francezii au  cumpărat-o de la  Charles de Lorraine, arhiepiscop de Reims, din Constantinopol. 
Dar, pentru ambasadorii ruşi care au vizitat Reims, în 1717, a fost citit o carte destul de asemanatoare cu mine silam.I citire Petru I. 
Aceasta s-a întâmplat în acest fel: preoţi catolici, care prezintă o atenţie deosebită la distinsul oaspete, a aratat el relicva  -. o carte veche scrisa  misterios, fără semne clare 
Petru a luat cartea şi, spre uimirea celor prezenţi, a început să citească clerului cu voce tare uşor de şocat prima parte a manuscrisului. Împăratul a explicat că această carte Bisericeasca textul  este slav. 
În ceea ce priveşte a doua parte, nici oaspete regal, sau cei din anturajul său nu-l poate citi.Francezul a fost surprins de faptul că s-a întâmplat, şi a scris această poveste ca unul dintre evenimentele remarcabile in urma vizitei  lui Petru I al Franţei. 
Scris în carte alfabetul chirilic conţinea o descriere a rugăciunile festive de rit ortodox (pe care  şi un manuscris misterios oriental!) 
În timp ce cartea  a fost distrusa în timpul Revoluţiei, ea  poate fi văzută și astăzi în biblioteca de Reims.



Catedrala de la Reims are o istorie veche. 
cea mai veche clădire Catedrala  dateaza de 401 ani (construita  de galo-romani). 
În 852 el a hirotonit episcop Inkmar catedrala Reymssky doilea construit pe site-ul de cea precedentă. Dar în 1210 catedrala a fost complet distrusa de foc în 1211, în locul său de construcţia unui nou reymsskogo Catedrala, care a supravietuit timpului nostru. 
de constructii a continuat pana in 1275, a fost asistat de patru a arhitectului Jean d'Orbe, Jean Le Lou, şi boala Gaucher Bernard Soissons Reymssky. 
Deşi este dificil de a apela aceste persoane doar stroitelyami.Oni investit în catedrala este nu doar abilităţile şi cunoştinţele pe care le-au investit în el sufletele lor. 
Acesta este motivul pentru care biserica are mai mult de o sută de ani este izbitoare în frumuseţea sa, grandoare şi un sentiment de prezenţă a puterii divine ..... a urmat în secolul al 14-lea cand au fost construite în părţile centrale şi de sud  galeria  regilor. Partea de nord a galeriei şi data turn din secolul al 15-lea. La un moment în care Ioana d'Arc şi VII Charles a venit la încoronarea (în 1429), turnul încă lipseşte. Potrivit proiectului au fost la coroana turnuri de piroane ascutite, care ar creşte înălţimea a catedralei este de 40 de metri, dar un incendiu puternic, nu este permis să pună în aplicare planul său. Cu toate acestea, turnuri de 82 metri şi spiralele,au eclipsat toate catedralele din Franta.



Galeria a regilor Franţei -. 56 statui imense de piatră 
Clovis se află în centrul înconjurat de Sf. Remigius, şi soţia lui Clotilde Sf.

Cifre ca în faimosul "Galeria Regilor" este considerabil mai mult - aproximativ 500.Cele mai multe dintre ele fondat în secolul al XIII-lea. Imagini sculptate ale sfinţilor, episcopi, cavaleri, regi, artizani şi faţade decorate şi pereţii laterali ai catedralei (de 2300 de statui!). Fiecare cifra are propriile sale caracteristici speciale unice. Cercetatorii au descoperit ca statuile au fost realizate în ateliere de artă diferite. 
Reymssky biserica este adesea numită "Catedrala de Angels" - din cauza multor sculpturi, reprezentându-le. Figura cea mai faimoasa este a unui un înger zâmbind deasupra portalului de nord, care este, de asemenea, numit "Zambet de Reims"

Această sculptură, a creat în prima jumătate a secolului al 13-lea, grav deteriorate în timpul al doilea război mondial, care se încadrează la un nivel ridicat de patru metri. 
Abbe Jules Tino colectate fragmente de statui şi le-a pus pentru siguranţa în pivniţă de arhiepiscopie. Statuia a fost restaurată şi din nou pus pe fatada din 13 februarie 1926.

Portalurile  fatadelor de vest şi de nord descriu scene ale Bogmateri încoronarea; scena Judecăţii, Pasiune, sculptura, ilustrând viaţa şi istoria de Reims.




Interiorul catedralei de la membrii Reims frapante de adâncime lui. 
Acest efect se datorează faptului că partea  centrală a catedralei este considerabil prelungită, aşa cum a fost pentru a permite tuturor celor prezenţi la încoronarea. 
înălţimea de naos a Capstone arc de mare este de aproape 38 de metri.

Prin ferestrele înalte în culoarele din interiorul fluxurilor ce permit  lumina.

Reymssky Catedrala nu este renumita pentru ferestre cu vitralii, cum ar spune, Chartres, şi în epoca  Revoluţiei franceze  cele mai multe vitralii a fost distruse, astfel încât de multe vitralii ale catedralei pentru cea mai mare parte astăzi, dar sunt cele care au supravietuit inca din Evul Mediu.

Subiecte tradiţionale pe vitralii - Fecioara Maria şi pe Hristos răstignit, inconjurat de Apostoli, Adormirea Maicii Domnului, povestea  Creaţiei, Fecioara şi Copilul....

Dar există o serie interesantă de sticlă catedrala vitralii, aşa-numitele "Champagne ferestre de sticlă." În 1954 "Corporaţia de vinuri spumante," comandat Jacques Simon vitralii dedicate vinului în stilul Evului Mediu. Reprezentanţii de la diverse discipline reprezentate în jurul valorii de St Vincent, sfântul patron al vinificatorilor, Casa de Pierre Perignon, de "inventatorul" de şampanie, şi Ioan Botezătorul. ciorchine de struguri din Ţara Promisă .... Miracolul a transformat apa în vin la Cana Um, în timpul unei vizite la biserica noastră, seria de vin colorate şi ne-a trecut nu a fost personal zafotografirovana, asa ca am avut la "cere ajutor", aici, pe acest site:http://blogovine.ru/vino-vinodelie-...ejmskogo-sobora trei vitraliu a capelei central a fost înfiinţată în 1974 de către Marc Chagall . pe fereastra din stânga vitralii descrie Arborele lui Iesei, şi sacrificiul lui Isaac, fereastra centrala vitralii -. răstignit Hristos,vitralii de sticlă dreapta este evenimentul principal în istoria Reymsskogo catedrala - botezul de Clovis I. Aici este:
 


In absida catedralei este o statuie de atlas, cu un zîmbet hidos distorsionat în faţă.Tradiţia spune că aceasta este faţa urâtă a inspirat Victor Hugo pentru a crea imaginea de Quasimodo, clopotar de la Notre-Dame. Relicvă preţioasă, păstrate în Catedrala din Reims, este o cupa de aur pentru ceremoniile de incoronare referitoare la secolul al XII-lea. Din această comuniune regi din Franţa, în timpul încoronării .... O multime au trecut prin catedrala -. incendii, razboaie, revoluţie . statui au fost distruse, vitralii sunt sparte, portaluri deteriorate În 1860 a început o restaurare majoră a catedralei, după Revoluţia franceză, condusă de Eugène Viollet-le- . Duke În timpul Primului Război Mondial, catedrala a suferit mult mai rău: la scurt timp după izbucnirea ostilităţilor, el a fost supus la foc, focul a început care a distrus cea mai mare a structurilor.Reabilitarea este încă în curs de desfăşurare, a început în 1919 sub conducerea lui Henry Dene: structuri din lemn de stejar deteriorate foc, au fost înlocuite de mai uşoare şi mai rezistente la foc din beton, înlocuiţi capitalele pierdute sculptura, pereti pus din nou ... Cu toate acestea, mai multe detalii arhitecturale nu au fost returnate. Catedrala din 1991 este inclusă în Lista Patrimoniului Mondial UNESCO.


 



"Reims Catedrala -. De memorie de credinţă, dar, de asemenea, memoria istoriei franceze 
a se potrivi în povestea a istoriei sale ", - a spus reymsskom Consiliului preotul Jean-Marie Guerlain. 
Şi are dreptate. Istoria catedralei - în mai multe moduri de istorie a Franţei în sine.




Tomar. Bastionul Cavalerilor Templieri. (Portugalia)

















Ordinul s-a constituit în anii 1118-1119 la Ierusalim. Rolul initial al ordinului a fost cel al unei politii locale, de asigurare a ordinei si sigurantei, mai târziu a luat insa parte si la actiuni militare. Au fost condusi si ei de un Mare Maestru. Templierii au cautat - intr'adevar - si Graalul, texte vechi iudee (cu continut mistic) si Chivotul Legii (in care israelitii ar fi pastrat Decalogul biblic) in galeriile de sub Templul lui Herodes din Ierusalim (de la acel Templu - lânga care au locuit - le vine numele de Templieri). In afara unor texte vechi iudee, se pare ca Templierii n-au gasit mare lucru la Ierusalim. Chivotul Legii s-ar gasi in prezent - dupa unii - la Aksum (Etiopia), bine pazit de crestinii locali. Graalul (pocalul din care Isus ar fi baut la Cina cea de Taina si in care Iosif de Arimathia ar fi captat sângele lui Isus pe Crucea de pe Golgota) este o pura legenda, fara niciun temei istoric. Ordinul a cunoscut si in Europa o larga raspândire. In anul 1139 Papa Innocentiu II a acordat Templierilor dreptul de a purta semnul crucii pe blazoanele militare. Militiile Ordinului au hotarît in anul 1147 participarea la cea de a doua Cruciada, in urma amenintarii musulmane de cucerire a Regatului Ierusalimului. Voluntarii militari germani la Cruciada s-au numit Cavaleri Teutoni. (Nota: regele ungur Andreas al II-lea a angajat in anul 1211 Cavaleri Teutoni pentru apararea granitelor Tarii Bârsei din Ardeal; dupa 14 ani acestia au fost expulzati din Ardeal, deoarece se considerau obligati ierarhic numai Papei, fapt neacceptat de catre regele ungur). Cruciada a 2-a s-a incheiat in anul 1149 cu un dezastru militar pentru Cruciati. In anul 1187 Templierii si Cavalerii Ioaniti (intre care au existat permanent conflicte si rivalitati) au fost izgoniti din Ierusalim de catre musulmani. In anul 1291 Templierii au parasit definitiv ultimele bastioane din Palestina, s-au stabilit temporar in Cipru (impreuna cu Cavalerii Ioaniti), dupa care au revenit in Europa. Bogatiile si influenta lor le-au creat numeroase antipatii si dusmanii. In anul 1307 regele francez Philip cel Frumos a pornit o actiune de eliminare a Ordinului Templierilor, spre acapararea unei parti din bogatiile Templierilor si pentru curmarea influentei deosebit de mari a acestora. Actiunea a reusit, cu sprijinul direct al Inchizitiei. Templierii au fost acuzati pe nedrept de erezie, sodomie si idolatrie. Ordinul a fost persecutat crunt si desfiintat formal in 1312. O parte din averea Templierilor a fost donata Cavalerilor Ioaniti. Unii Templieri s-au refugiat in Portugalia, unde au primit azil si unde si-au schimbat numele in Ordinul lui Cristos. Interesant este faptul ca Templierii au fost aceia care, in anul 1204, ar fi pus mâna pe Giulgiul din Torino (celebra pânza cu amprenta chipului lui Isus) de la Cruciati, la Atena, care il sustrasera la rândul lor, cu câteva luni mai înainte, din palatul imperial din Constantinopol, in timpul luptelor anti-ortodoxe. Templierii ar fi dus apoi giulgiul in Franta.











 
Manastirea Ordinului lui Hristos ( Convento de Cristo) - principalul bastion din Portugalia al Cavalerilor Templieri, din sec al XII-lea cand castelul a fost construit, iar mai târziu a devenit  mănăstire. De-a lungul anilor, sub umbra zidurilor orasului a crescut Tomar. În 1190 cetatea a rezistat unui asediu  al maurilor, condus de Yakub Al Mansur (al treilea - Almohad emir al dinastiei), care, după cinci ani, va merge la Madrid, şi va rupe castiliană regele Alfonso al VIII-a şi să ia titlul de "Al-Mansour" - ". Câştigător"
La 1312g, după distrugerea Templului  bunurile portugheze au trecut la Ordinul lui Hristos.
În 1983, Mănăstirea lui Hristos a fost ataşata la  Patrimoniului Mondial al UNESCO.

alcacova-Torre-de-catarina2-CC-wordman1 (700x689, 267Kb)
alcacova-Porta-do-sol-CC-wordman1 (691x700, 276Kb)

alcacova-poarta-WP-GFDL (700x525, 89Kb)

alcacova-poarta-CC-wordman1 (700x657, 316Kb)

alcacova-Torre-de-catarina3-CC-wordman1 (646x700, 247Kb)

Capitolul-casa-old2-CC-cybermat (525x700, 253Kb)

Capitolul-case-vechi-CC-cybermat (700x525, 237Kb)
Capitolul-case-vechi-detalii-CC-wordman1 (700x525, 193Kb)

Capitolul-case-vechi-turn-CC-wordman1 (419x700, 190Kb)

Biserica-CC-wordman1 (700x525, 326Kb)

Biserica-portal2-CC-wordman1 (520x700, 280Kb)

Biserica-portal-CC-nfcastro (700x465, 245Kb)

Biserica-vest-fata-CC-wordman1 (700x525, 247Kb)

428px-Convento_Cristo_December_2008-11 (428x600, 96Kb)

Biserica-portal-detail3-CC-wordman1 (534x700, 237Kb)

Biserica-portal-detail5-CC-wordman1 (350x700, 158Kb)

Biserica-acoperis-rail2-CC-wordman1 (474x700, 224Kb)

Biserica-acoperis-feroviar-Garg-CC-wordman1 (479x700, 182Kb)

Biserica-lateral-perete-statue2-CC-wordman1 (525x700, 332Kb)

Biserica-portal-CC-wordman1 (518x700, 314Kb)

anticamere-CC-wordman1 (700x520, 254Kb)

800px-Convento_Cristo_December_2008-10 (700x499, 102Kb)

cafe-CC-wordman1 (700x525, 240Kb)

acoperiş-sef-pâine-cuptor-CC-Filipe-Ribeiro (700x525, 138Kb)

biblioteca-scriptorium-CC-Filipe-Ribeiro (700x525, 196Kb)

mănăstire-Hospedaria-CC-Filipe-Ribeiro (525x700, 195Kb)

mănăstire-main3-CC-wordman1 (525x700, 217Kb)

Hall-CC-cybermat (525x700, 191Kb)

Trapeza-CC-Filipe-Ribeiro (700x525, 156Kb)

Convento-interior-CC-Pedro-aiste (450x600, 40Kb)

scari-CC-Marcella-credinţă (450x700, 174Kb)

scari-CC-Pedro-aiste (700x525, 42Kb)

mănăstire-Main-stairs2-CC-wordman1 (700x665, 239Kb)

Vault-CC-nfcastro (700x465, 205Kb)

mănăstire-cimitir-tomb2-CC-wordman1 (521x700, 160Kb)

mănăstire-cimitir-tomb2-detalii-CC-wordman1 (525x700, 187Kb)

bucatarie-CC-wordman1 (700x525, 230Kb)

ulei-pivniţă-CC-Filipe-Ribeiro (700x525, 184kb)

mănăstire de spalare de-CC-cybermat (700x525, 174Kb)

mănăstire de spalare de-CC-wordman1 (700x525, 215Kb)

mănăstire-Main-CC-nfcastro (700x465, 207Kb)

Vedere-din-sus-CC-cybermat (700x525, 273Kb)

alcacova-Royal sferturi-CC-wordman1 (700x525, 318Kb)

sculpturi-CC-Pedro-aiste (700x525, 63Kb)




Noaptea lui Blackmore





























 

N




RyanDan - Lacrimi de inger.



































Klann LIR





 





Klann LIR 






Totalul afișărilor de pagină