Persoane interesate

sâmbătă, 13 octombrie 2012

Colectie foarte rara de icoane I


Икона Святые Флор и Лавр в образе воинов

Sfinții Florus si Laurus, în formă de soldați
Sfârșitul secolului al 15-lea. Central Rusia
Lemn, gesso, tempera. 70.8 x45, 2 cm

Icoana este un monument de pictură veche în a doua jumătate a secolului al XV-lea. Stilul ei reflectă atât Novgorod și Moscova tradiția Sf. iconografie. Florus si Laurus (Roman zidari), în haine militare - este unic.Icoana este o artă și valoarea muzeu.



Икона Огненное восхождение пророка Илии

Carul de foc al Profetului Ilie
Sfârșitul secolului al 15-lea. Novgorod
Lemn, gesso, tempera. 67,5 cm H54

În cupola centrul cinabru-foc nor, care este descris profetul Ilie, stând într-un car tras de cai. În colțul din dreapta sus, în cazul în care carul papură, într-un segment de mână binecuvântare cerul reprezentat al lui Dumnezeu, cu inscripția: IC XC. Pe marginea din stânga a nor de foc deține arhanghelul Mihail. La partea din stânga jos a profetului Elisei, cuprins marginea mantaua lui Ilie.Icoana este un monument de pictură Novgorod, în a doua jumătate a secolului al XV-lea. Ea are o mare valoare artistică, dobânda și valoarea muzeu iconografic.



Икона Сретение

Întâmpinarea Domnului
Sfârșitul secolului al 16-lea. Nijni Novgorod
Lemn, gesso, tempera. 70.7 X52, 4 cm

Iconografia a monumentului are elementul original: baby sitting în mâinile lui Simeon binecuvântează dvuperstno ambele mâini, te uiți la Virgin. Astfel, el combina binecuvântarea lui Vechiul și Noul Testament. Acest detaliu este tradițională pentru Întâmpinarea Domnului icoane iconografice extins, răspândite din secolul XVII. Culoare de icoane, construit pe o combinație de vopsele de lut, o face mai mult ca opere de iconografia Nijni Novgorod și, într-o măsură mai mică, Kostroma. Compoziția și cifre de desen, icoane personale scrisoare ne permit -l dateze 1580-1590-ilor.Monumentul este artistic, calitatea istoric, cultural și muzeu, datorită rarității cu privire la detaliile iconografice de o valoare științifică.



Икона Благовещение

Buna Vestire16-lea. VologdaLemn, gesso, tempera. 71.2 X52, 3 cm
Icoana iconostasul rând festivalului. Detaliu al iconografiei originale - hartie de calc, nu aruncate între clădiri, ca de obicei, și este suspendat de un sferică cu mânere turelă. Configurație rară are o imagine a cerului. Colorarea icoana dă originea ei Vologda. Un rol important este jucat de vopsea indigo, setat la verde-albastru substrat, și ca tipic vopsea Vologda iconițe verde și maro, cu frumusetea Estimările violet. Comun pentru icoane Vologda și a estimărilor foarte galbene aurire de locație, cu galben-portocaliu substrat. Tipuri de chipuri și scrisoarea lor, de asemenea, tipic de Vologda. Grace și ușurința de a combina articole de îmbrăcăminte modelirovok Arhanghel: zidarie Planar colorat în cea mai mare parte suprafata. Atunci când fluenta si o simplificare a comandantului general obținut fețele expresive ale personajelor. De remarcat, că icoana a fost parte dintr-un ansamblu de mare. Icoana este un exemplu tipic de producție este undeva pe motive de Vologda pictograma de studio, pentru a crea lucrari complexe de parohie iconografiei locale și biserici monastice. Artistice muzeu valoare de monument de interes pentru istoria culturii ruse în a doua jumătate a secolului al XVI-lea.



Икона Введение Богородицы во храм



Introducerea Maicii Domnului în Templu
16-lea. Yaroslavl
Lemn, gesso, tempera. 110.9 H82, 8 cm

Icoana este unic imagini poarta templului din Ierusalim, cu găuri și a ridicat voalul, cu copaci de pe fatada paradis simbolizează. Rare pentru timpul său, este poza de profil fereastra etapa a clădirii la stânga.
Compoziție, design și proporții ale cifrelor, tipurile de fețe este cea mai apropiată analogie, în frescele din Catedrala Mântuitorului de la Mănăstirea Schimbării la Față din Yaroslavl 1563-1564 perioada, precum și într-o serie de icoane cu siguranță Yaroslavl origine.
Conservare bună, prezența de detalii iconografice rare și unice, luminozitate, caracteristici expresia iconițe Yaroslavl da monument mare artistică, istorică, culturală și de calitate muzeu



икона Вознесение Христово



INALTAREA DOMNULUI

Lemn, gesso, tempera. 67.5 x 50 cm

Icoana iconostasul O bucată rara de iconografie este raiul, primesc un Mandorla cu Hristos înălțat. Hristos binecuvântează dvuperstno ambele mâini. În grupurile de Apostoli doar două cifre pe fiecare parte prezinta completă. Ele sunt conduse de Petru și Pavel. Monument de stil permite sa-l până în prezent în al treilea trimestru al XVI-lea. Decizia sa de culoare indică faptul că acesta a fost creat într-unul dintre centrele de arta din Rusia Centrală. Are o semnificație artistică și cultural-istorice este valoarea incontestabilă muzeu.



Икона Святой Николай, с 16 клеймами жития. 16 век

Sf. Nicolae, cu 16 timbre Lives
16-lea. Rostov Scoala
Lemn, gesso, tempera. 77h56, 5 cm

Centrală este reprezentată în iconografia Sfântului Nicolae de Zaraisk, cu două medalioane convenționale cu imagini ale Mântuitorului și Fecioarei Maria la partea de sus. Raritate sunt două medalioane de gunoi de grajd pe stanga - cu jumătate de figura sfântului, pe dreapta - cu jumătate de cifra de martir. Ultimele două imagini aparent a venit de voința clientului. Rare este, de asemenea, marca de 12, cu imaginea părinților lor, implorând pentru mântuirea lor copil înecat Nicola. Marci cu ciclu narativ de salvare a trei negustori, aruncate în mare pirații sunt comune în Novgorod și Pskov icoane, dar nu adesea găsit în tradiția artistică icoane Rostov. O capodopera a detaliilor iconografice rare, ilustrând una dintre etapele în dezvoltarea tradițiilor artistice nordice prin cultură Rostov. Reprezintă o calitate semnificativ științific, istoric și muzeu


Икона Святой Иаков брат Господень. 16 век

Sfântul Iacov fratele Domnului16-lea. Novgorod (?)Lemn, gesso, tempera. 31.1 cm h25.4
Inscripția cu numele de sfânt nu este disponibil, dar iconografie - are fața și barba forma sugerează că fratele lui Iacov este Dumnezeu, apostolul a numărului de șaptezeci, care a devenit primul episcop al Ierusalimului, care era fiul lui Iosif prin căsătorie primul său și, prin urmare, fratele lui Isus Hristos pe carne. În arta bizantină înfățișat venerat în rândul părinților. Ca creatorul prima Liturghie, care conținea slujba de înmormântare, și autor al mesajului, care spune despre puterea de vindecare a rugăciunii (Iak.5 :14-16), el a fost venerat în antichitate, de asemenea, ca un vindecator. Memorial Day - 23 octombrie și 4 decembrie - printre Cei Șaptezeci de Apostoli. În Novgorod, el sa rugat pentru eliberarea din epidemii. (A se vedea: Icoane Tver, Novgorod, Pskov XV-XVI secolele TsMiAR Catalogul Colectia:... / Serie de icoane Ed.-comp Evseeva LM, VM Sorokaty M., 2000, p. 167..). Imaginea independent iconic al lui James din Ierusalim sunt foarte rare. Icoane cunoscute Novgorod, care a reprezentat cu alți sfinți, "Nicolas minuni, Iacov, fratele lui Dumnezeu, Ignatie", la sfârșitul secolului al XV-lea. (RM) și "fratele Iacov al lui Dumnezeu, Cosma și Damian", în al doilea trimestru al XVI-lea. Pe icon valoare măiestria artistică și este un monument de nivelul capitalului. S-ar putea au fost create în cele mai bune magazine din Moscova și Novgorod, în mijlocul XVI-lea. Dar fata de caracteristicile de performanță sugerează că autorul său era icoana Novgorod pictor. Icoana este un artistice, valorile istorice, culturale, științifice și muzeu


Икона Воскрешение – Сошествие во Ад. 16 век

Învierea - Coborârea în iad
16-lea. Vologda (?)
Lemn, gesso, tempera. 27.5 x22, 3 cm

Caracteristică rară iconografic al monumentului este o mână ridicată stanga a lui Hristos, în care el deține un sul. În Nimba sunt profeți numai în picioare, în fața lui Hristos, care este, de asemenea, mai puțin frecvente. Icoane stilistice de localizare dificile. Aceasta este una dintre acele opere rare de al XVI-lea secol, în cazul în care performanța de înaltă calitate, combinate cu forme extreme de expresie tendințelor de arta expresive ale timpului.Severitatea externe exprimare, atenție la elementele de stil grafice Wizard vă permite să conectați produsul la arta rus Nord-Vest. Cu toate acestea, ea nu găsește analogii apropiate în arta Novgorod, Pskov și Tver. Icoane vopsea maro, în special, sunt similare cu picturi din Vologda al XVI-lea, dar. Sistemul său coloristic ca un întreg este dificil de recunoscut doar Vologda. Ea este deosebit de aproape de lucrările lui 1560. Are o semnificație artistică, științifică, culturală și istorică. Necondiționată muzeu valoare.



Московская икона Искушение святого Антония Великого (врезок). 16 век


Ispita Sfântului Antonie cel Mare (cadre)16-lea. MoscovaLemn, gesso, tempera. 34.4 X27, 3 cm (16,5 x 15 cadre, 5)
Fragmentul antic este încorporat într-un consiliu de var subțire cu dibluri din lemn de stejar doi. Filmul de cerneală originale sunt imagini ale Sf. Antonie cel Mare, situată pe fața pat de munte cu o peșteră neagră, din care partea lui ies de culoare gri-verde demoni și diverse animale, cum ar fi creaturi-. Icon cu o poveste unică, se pare, a fost o parte din hagiografic icoane Antonie cel Mare. Acest sfânt, un egiptean care a trăit în a doua jumătate a III - IV. La început, a fost unul din primii călugări din lume și a fost distins cel mai adânc venerarea în întreaga lume creștină pentru că a pus bazele modul monahale de viata. El a fost foarte popular și în Rusia, dar și alte exemple care ilustrează viața artei sale în necunoscut vechi. Icon transmite unele detalii cunoscute în Rusia din viața literară a Sf.. Anthony, scrisă St Atanasie al Alexandriei. Aceasta este o peșteră în deal Sf. confruntă cu desertul de est a Egiptului, și a fondat o mănăstire, care se află la poalele munților, pe marginea deșertului. Poate imagini ale ciborium fantastică, falnic deasupra zidului mănăstirii, înapoi la încoronarea reală mănăstirea mnogokupolnym clădiri ale Sfântului Antonie, care ar putea fi cunoscut de pelerini Rusă.Icoana este unul dintre monumentele care caracterizează fenomenul neexplorat și prost înțeleasă a artei ruse a doua jumătate a secolului al XVI-lea. De artistice, istorice, culturale, științifice și muzeu valoare.


Тверская икона Спас на престоле. 16 век




Mântuitorul înscăunat16-lea. Tver (?)Lemn, gesso, tempera. 87h61 vezi
Icoane contradictorii stil. Halate pentru modelare, tipice secolului al XVI-lea târziu, combinate cu piese care arata ca cotatiile de la art. Secolul al XV. Acest lucru, de exemplu, o mână mare, puternic simulat al lui Hristos. Iconar preferă contraste puternice între aspectul inițial și straturi de vopsea de modelare, cum era obiceiul în arta din Rusia de nord-vest terenuri ca un întreg. Dar chiar și unele provincialism, care se manifestă în simplitate de compoziție, nu se poate ascunde Gravity Master la Tver tradiție artistică. Ea nu dezvăluie contrastul culorilor în primul rând, așa cum era obiceiul în Novgorod, iar contrastul dintre lumină și întuneric, pe care a făcut-o gama mult mai ahromatiziruetsya. Iconar ar putea lucra în oricare din orașele sau mănăstiri ale regiunii Upper Volga, înainte forumul in principat Tver. Icoana este unul dintre monumentele care caracterizează fenomenul neexplorat și prost înțeleasă a artei ruse a doua jumătate a secolului al XVI-lea. De artistice, istorice, culturale, științifice și muzeu valoare.




Вологодская икона Спас на престоле. 16 век


Mântuitorul înscăunat
16-lea. Vologda
Lemn, gesso, tempera. 90h57, 7 cm

Pictograma caracterizează unul dintre domeniile din Vologda iconografie al XVI-lea. Acesta se distinge printr-un desen original, figura lui Cristos, neobișnuit de subțire, cu picioare și mâini mici, precum și tehnici de articole de îmbrăcăminte de modelare rare (mai ales - faldurile complicate ale liniei lângă genunchiul drept).Compoziția Culoarea produsului a demonstrat un maestru subtil fler decorativ combină cu abilitate neukryvistye translucide culorile portocaliu-ocru, diferite nuante de ocru, albastru, indigo, vopsea verde, scafandri bucurat de orpiment și decora Bleach "perle" chiar Evangheliei zip.Icoana este o lucrare de demnitate muzeu de arta


икона Шесть клейм из жития святого Георгия (врезок)

Cele șase timbre din viața Sfântului Gheorghe (cadre)16-lea. VolgaLemn, gesso, tempera. 41.3 X33, 1 cm (cravată-28h29, 5)
Secvență de scene în bara laterală poate fi citit în moduri diferite. Conținutul tradițional, mai responsabili literară suferă St George este opțiunea următoare. Suferința episodul inițial - în ștampila stânga sus. George este prezent la rege, căruia ia mărturisește credința creștină. Al doilea episod - marca stânga, în care sfântul la porunca regelui a tendoanelor beat boi. Treilea episod - a plecat media, în care George închis în închisoare. Patrulea episod - marca din stânga jos, în cazul în care George a fost în închisoare ruga Mântuitorul. Episod al cincilea - dreptul de media - George străpuns sulița margine. Episod sasea - ștampila dreapta jos, în care sfântul torturat cu cârlige de fier. Cadre este un fragment de muncă, pe baza aspectului de scene din viața lui rare. Pictura are artisticăAvantajele și are o valoare istorică, culturală și muzeu. La această întâlnire, un fragment din aceeași lucrare este o icoana cu patru timbre ale vieții lui George




икона Четыре клейма с изображением жития святого Георгия (врезок). 16 век


Patru timbre care descriu viața Sfântului Gheorghe (cadre)
16-lea. Volga
Lemn, gesso, tempera. 40.6 x33 cm

Conținutul de ștampile (la stânga la dreapta): 1. Sf. Gheorghe pus pe un taur de cupru roșu-fierbinte. 2. Torment Sf. George e la volan. 3. Îngroparea Sf. Gheorghe. 4. Miracol al neamurilor, pentru a trage într-o icoană a Sfântului Gheorghe. Pictura are meritul artistic si are o valoare istorică, culturală și muzeu. Cadre este un fragment din aceeași pictogramă în a doua jumătate a XVI, care este reprezentată în această colecție. Sunt 6 timbre


икона московской школы Лука Евангелист, со Святыми на полях. 16 век



Evanghelistul Luca, cu sfinții în domeniile
16-lea. Moscova
Lemn, gesso, tempera. 57h43 vezi

Icoana este un fragment din Usi Sfinte ale iconostasului, în care a fost la partea de jos a panoului din stânga.Inscripția cu numele de evanghelist nu este disponibil, dar fața tipul și textul din cartea este ușor de definit ca Luca. Scrisului de mână pe verso a doua jumătate a secolului al XIX-lea. "Atribuirea Andrei Criteanul și martir Agripenu." Acești sfinți sunt reprezentate în câmpurile. Icon Luca apartine o linie aristocratică în artă Moscova, la sfarsitul secolului XVI. Design elegant, aroma delicată, ritmul rafinat, indemanare si grija de performanță indică faptul că poarta clientul Imperial, care este o parte a imaginii este de a fi aparținut unui mediu de elita. O capodoperă a valorii muzeu.


Залесские земли, икона Богоматерь Одигитрия. 16 век

FECIOARA protectoarea
16-lea. Zaleski teren
Lemn, gesso, tempera. 27.5 x23, 5 cm


икона Рождество Христово. 17 век. Нижний Новгород


Nașterea DomnuluiSecolul 17. Nijni NovgorodLemn, gesso, tempera. 91.5 h59, 5 cm
Iconografia apartine o versiune extinsă a "Nașterea lui Hristos", care include numeroase scene, însoțite de inscripții, umplute cu vopsea neagră. Narativ al călătoriei a magilor este compus din mai multe scene. În scena a lui Hristos de spălat asistenta copilul a semnat numele de "Solomon". Detalii rare este inscripția "annin" - păstor picioare numele în fața lui Iosif. Acest nume este în concordanță cu ideea că pastorul este scribul astfel Anenii, care a descoperit că Maria era însărcinată și a informat preoții cei mai de seamă. Mai jos este un fenomen scena de dormit înger la Iosif, l-au avertizat de pericolul care amenință copilul. Dreapta - scena Sfintei Familii a fugit în Egipt cu apă în prim-plan, reprezentând aparent Nilului. Stanga jos Regele Irod în case bogate, în fața lui "oameni mari". În colțul din dreapta jos al scenei de uciderea lui Zaharia, tatăl lui Ioan Botezătorul, în sanctuarul templului. De mai sus - Rachel plângând și situată sub copac, în curtea copilul scutece. Deasupra Inocenților etapa a doua așezat în Casa de scutece copii "soția", pentru a șterge batiste lacrimi. Astfel de imagini detaliate ale Crăciunului sunt raspandita mai ales in a doua jumatate a secolului XVII. Multe dintre icoane ale iconografiei Crăciun și de această dată în legătură cu Volga provine, în special, cu Yaroslavl și Kostroma. Compoziția de icoana este bine echilibrat. Rol important îl joacă în peisaj, în care scenele ritmic plasate individuale și grupuri de caractere. Accidente vasculare cerebrale zig-zag care denotă leschadki forma ornamentale completarea spațiul din jurul lor. Soldații armuri, o parte din hainele de Magi și Irod, iesle, navele, aripile de îngeri și acoperișul clădirilor completat de umbrire substrat de argint negru amintesc de gravura. Stilul de icoane datând din secolul permite sa doua jumătate. Ea a apărut în unele cercuri conservatoare. Icoane vopsea, textura și compoziția culoare ca o reminiscență iconografie întreagă de Nizhny Novgorod. Probabil monument ii apartine arta de a centrului de arta. Icoana artistice, valoare istorică, culturală și muzeu.

икона Рождество Христово (в серебряном окладе) 17 век


Crăciun (într-un cadru de argint)
Secolul 17. Nijni Novgorod
Lemn, gesso, argint, tempera, Basma. 37,5 x 32 cm

O mare parte din o compoziție. Deasupra imaginii înclinat pe o canapea rosie Dame, aproape de care copilul scutece și a îngerilor de cult. Cal Magi apropie locul de Crăciun (stânga) și departe de ea (dreapta). Mai jos - Adoratia înger păstorilor Babes într-un vis lui Iosif, în Egipt Zborul, Irod, prin care se dispune găsi un prunc; Sf. Elisabeta cu copilul lui John, ascunzându-se în munte, Masacrul Inocentilor a; Asasinarea lui Zaharia. Dealuri cu ocru alb leschadkami.Figura centrală a Maicii Domnului a coroanei de argint, placa câmpul de sus cu inscripția: Crăciun a Domnului nostru Isus Hristos. Monument XVII-lea icoane de valoare artistică și muzeu


икона Рождество Христово. 17 век. Поволжье

Nașterea DomnuluiSecolul 17. VolgaLemn, gesso, tempera. 31.6 X27, 5 cm
Un detaliu caracteristic de iconografie este o imagine a Maicii Domnului, stând în rândul celor trei Magi, cadouri podnosyaschim copil. Această variantă iconografic se răspândește în a doua jumătate a secolului XVII. El merge la una dintre cele mai vechi icoane rusești, cu detalii, cum ar - icoana de "Crăciun" din vacanță nivel al iconostasul Catedralei Adormirea Maicii Domnului din Kremlin la Moscova, cu sediul în 1650 a lui. Acest iconostas Kremlinul și icoane au devenit unul dintre modelele principale în dezvoltarea ulterioară a artei ruse. Pictograma Stilul este dependența de palpabilă pe pictura din Moscova al treilea trimestru din secolul XVII. Sistemului său de culoare este mai simplă decât în ​​lucrări Moscova. Scrisoare personală, în raport oarecum tardivă a artei capitalei, care nu are semne de "zhivopodobiya" indică apartenența la o gamă maestru local de un înalt profesionalism, dar mai conservatoare pictori, care au învățat stilul arta de capital în ansamblul său, dar nu a acceptat inovațiile sale cele mai radicale. Icoana este o pictură memorial al doilea semestru al anului Volga - sfarsitul secolului XVII. Reprezintă calitatea artistică, istorică și muzeu


икона Богоматерь Одигитрия, типа Грузинской. 17 век. Русский север

FECIOARA MARIASecolul 17. Rusă de NordLemn, gesso, tempera. 58.8 h47, 5 cm
Câmp de jos este mult mai largă de sus bord inițială, de la care poate fi afișat, pictograma a avut un mâner și a fost dublumod precesional. Iconografic este similar cu tipul mentionat ca "protectoarea Virgine Georgia." Dar iconografia acestui monument are copilul perstoslozhenie dreapta și poziția sa în fata ochilor lui - într-un gest de demonstrație. Pat pentru ca acest gest arată că El era Hristos. Maria este descris într-un stimulent puternic pentru el, deși privirea ei este indreptata spre privitor. Aceste nuante fac raritate iconografică de neuitat. Cu o schemă de culori destul de auster și valea nemnogosloynosti pictograma scrisoare assistnye sofisticate subțire frumos decorate, cu halouri aurii de lumină și flapsuri pelerina de umbrire. Icoane de stil și natura expresivă a imaginii ne permit până în prezent al doilea trimestru al - mijlocul secolului al XVII-lea. și să se refere la iconografia Nord rus. Icoana calitate artistică, istorică, culturală și muzeu


икона Архангел Гавриил, из деисусного чина. 17 век



Gabriel Ingerul de la Deesis
Secolul 17. Volga
Lemn, gesso, tempera. 98h34, 5 cm

Arhanghel este descris în creștere, într-un viraj la stânga, în mâna stângă o măsură, pe dreapta - oglinda roșu cu literele "CS". Chiton roșu, himation - verde inchis. Nimbus de lumina aripi verzi, verzi cu inalbitor este cazul; fundal - ocru, roșu-brun etichetă, "Arhanghelul Gabriel". Monumentul provinciale pictura secolului al XVII calitate artistică și muzeu



Пророк Даниил во рву львином. Боковая дверь иконостаса. 17 век


Profetul Daniel în groapa cu lei ". Ușa laterală a iconostasului
Secolul 17. Volga
Lemn, gesso, tempera. 170h61 a se vedea

În format vertical alungit înscris artistic povestea principală, episod complet vizitați Daniel proorocul Habacuc.
Componența completează imaginea lui Hristos Emmanuel, în ceruri. Imaginea de Daniel în groapa cu lei "a caracterizat ușile laterale ruse iconostas secolele XVI-XVII. În prezent, aceste lucrări sunt o raritate. Icon efectuat într-un stil de lumină, gratuit, cu un har special pentru a atrage figura lui Daniel și cum să executați până la slide-uri cer. Libertatea de creație, în care se ocupă cu patrimoniu artistic din strainatate iconar secolele XVI-XVII indica proximitatea cronologică a monumentului din această perioadă.Pictograma poate fi datat în prima treime a secolului al XVII-lea. Poziția sa este dificilă. Raritate și valoarea artistică a monumentului face în valoare de valoarea muzeu.


икона Казанская Богоматерь (врезок)

Maica Domnului din Kazan (cadre)
Secolul 17. Moscova
Lemn, gesso, tempera. 29h25, 5 cm

Iconografie tradițională: Fecioara descris bustul, capul plecat pentru copii, în picioare chiar pe bratul stang. Binecuvântare Pat dreapta, stânga jos. Hristos în haine de culoare ocru-, a marcat o ajute. Pictura rusească veche din secolul XVII, muzeul are o valoare


икона Первоверховные апостолы Петр и Павел, с деяниями в 12 клеймах. 17 век. Русский север

Petru și Pavel, cu actele de 12 timbre
Secolul 17. nord
Lemn, gesso, tempera. 86.5 cm h68

Centrală sunt apostolii Petru și Pavel, în creștere, într-un apel rugăciune către Dumnezeu Tatăl, imaginea la partea de sus a jgheabului, într-un câmp roșu cu stele albe înconjurate de nori. Petru cu cheile, Pavel cu o carte. În 12 timbre - scena de actele lor. Pictura de icoane este un monument de Nord ruse în a doua jumătate a XVII. Prezintă interes iconografic este arta și valoarea muzeu




икона московской школы Воздвижение креста, со святыми на полях. 17 век

Înălțarea Sfintei Cruci, cu sfinții în domeniile
Secolul 17. Moscova
Lemn, gesso, tempera. 31h26, 5 cm

În centru, pe fondul templu, amvon este Patriarhul Macarie cu ridicat deasupra capului său o cruce, pe fiecare parte a lui - diaconi. Pe ambele laturi, lângă împăratul Constantin și mama sa Elena regina. Mai jos - două coruri de cântăreți. În marja: omul Alex al lui Dumnezeu și Maria Egipteanca, Sf. Mucenic Petru si George.Icoana este un monument de pictura secolului XVII. Având o valoare de muzeu



икона новгородской школы Святые Никола Чудотворец и Евфимий Новгородский. 17 век


Sfântul Nicolae, făcătorul de minuni și Eftimie Novgorod
Secolul 17. Novgorod
Lemn, gesso, tempera. 31.6 X27, 1 cm

Sfinți în creștere, într-o jumătate de tură la reciproc, în imagine rugăciune Fecioarei de semn, a prezentat într-un segment de cer. Ele sunt îmbrăcați în felonul de cruce tesut înscris într-un cerc; omoforul alb. În mâinile de fiecare Evangheliei. Sfântul Nicolae, cu capul descoperit, St Eftimie in capota alb rotunjite.Icoana este un monument de pictura secolului al XVII Probabil Novgorod.. Are o valoare artistică, este un muzeu de interes


икона Троица


Noul Testament Sfânta Treime
Secolul 17. Central Rusia
Lemn, gesso, tempera. 28h24 vezi

La masă cu un top alb și pereții laterali ornamentate stau trei îngeri să binecuvânteze masa, cu o unitate de măsură în mână. Trei cupe pe masă, media, care este rotund și partea dreptunghiulare.Îngerul medie într-o tunică stacojie și himation întuneric, urmate de stejar Mamvriyskogo. Inger pe dreapta - cu o tunică roșie și întuneric himation, urmată de un munte de culoare roșiatică, cu o leschadkami galben-verzuie, a subliniat reduceri de albire.Inger pe stanga - o tunica roșu închis și himation, l - Comert.Icoana este un monument de pictura veche a secolului al XVII-începutul


Явление Богоматери Сергию Радонежскому, в окладе17 век. Мастерские Троице-Сергиева монастыря

Sfânta Treime-Serghie
Lemn, gesso, tempera. 30x25, 5 cm

Pe partea stângă a arhitecturii fundal - Fecioara picioare, cu personalul său, pentru ea - Apostolii Petru și Ioan. Dreptul împotriva arhitectura - vin la ea pentru el Serghie - Saint Nikon. În partea de sus, în întuneric sferei cerești verde - imaginea alb-negru Vechiul Testament Sfânta Treime. La un salariu cu o dată ștampila -1875 ani.Monumentul este un produs tipic al atelierelor de la Mănăstirea Sfânta Treime-Serghie, icoane pictate "Serghie viziune" pentru vânzarea către pelerini.


икона Святой Никита


Sfântul Mucenic Nichita Mare pe tronul, cu sfinții în domeniile
Secolul 17. Central Rusia
Lemn, gesso, tempera. 32h28 vezi

O astfel de imagine a Sf. Nikita este rară. Ca o analogie, imaginea de plumb lung Dimitrie pe pictograma pentru a porni XIII. din colecția Tretiakov de stat Galeria, în cazul în care sfântul este indicat așezat pe un tron, cu o sabie și teacă în mâinile sale. Antic pictura XVII Rusă. Reprezentarea intereselor iconografic și de valoare artistică


Успение Богоматери (врезок)

Adormirea Maicii Domnului (cadre)
Secolul 17. Volga
Lemn, gesso, tempera. 32.7 cm h26.7

Adormirea Maicii Domnului este prezentat cu o tăietură de scenă Arhanghelul Avfoniyu mâinile evreilor. Hristos înfășat exploatație capul Fecioarei, înconjurat de o sferă de arhangheli viitoare, heruvimi si un top Seraph flăcări. Mâna Lui de binecuvântare este omis pe Virgin. Detalii cum ar apare în iconografia rusă în a doua jumătate a secolului al XVII. În spatele sfera - peretii rosii. Deasupra lui, Fecioara ascendent, pe tron, într-o Mandorla susținută de doi îngeri. Hristos și Fecioara provin apostoli, sfinți se întinde și soții din Ierusalim.Icoana este un produs de picturi rusești din secolul XVII, cu lucrări de renovare la al XIX-lea.. De valoare artistică, istorică și culturală


Чудо святого Георгия о змие, с Параскевой пятницей и Николой Чудотворцем на полях


Sf. Gheorghe și Dragonul, cu Parascheva si Nicolae în domeniile
Secolul 17. rusă de Nord
Lemn, gesso, tempera. 29.3 x 24, 6 cm

Iubit de oameni complot Marvel George și Dragon in icoana este însoțită de imagini ale Parascheva cea mai bine respectate și Nicolae. Caracteristică iconografic al produsului este faptul că prezența coroanei deasupra capului lui George nici un înger imagine, purtând coroana. Nimbus George nu a fost reprezentată, un zugrav a subliniat stângă haina marginea conturului sfânt. George deține o suliță în mâna stângă, motiv - dreapta.Povestea tradițională a fost interpretată în spiritul artei populare.Pictorul Paleta simplificat formularul de transfer și înseamnă funcționează cu curaj și determinare, cu un bun simt al ritmului pete colorate principale. Icoane Brushwork, culori și compoziția sunt similare într-o serie de monumente ale iconografiei Karelia a doua jumătate a secolului XVII. Icoana calitate artistică, istorică, culturală și muzeu


икона София Премудрость Божия


Înțeleapta SophiaSecolul 17. Karelia (Obonezhie)Lemn, gesso, tempera. 110.5 cm H79
Înțelepciunea similară imagini au fost populare în rusă iconografice secolele XVI-XVII. Detalii neobișnuită a monumentului sunt hainele roșii pânză de îngeri, care formează un fel de arc toc ceresc. Aparent, acest lucru este rezultatul interpretării imaginii decorativ cer, în formă de parcurgere, care este vizibil pentru "flip" partea. Colorarea pictograma vă permite să-l conectați la iconografia Karelia. Pe domeniul său mai mic inscripția, sa raportat că ea a fost investit în țăranii bisericii Yandomozere de Yandomozero același sat. Acest sat este situat în Peninsula Onega, la nord de Kizhi. Existente din lemn yandomozerskaya Barbara Biserica a fost construită în 1650, înainte de a avea o capelă acolo, menționat în scribul cartea 1563 Această inscripție este o resursă valoroasă, care fac o precizare în istoria yandomozerskoy Barbara Bisericii, icoana același - o sursă importantă pentru studiul de pictură Kareliei. Ca un monument istoric rar, cu o inscripție care are locatia exacta, icoana incontestabile artistice, istorice, culturale și valoarea muzeu.


икона Богоматерь Умиление


Maica Domnului din Tandrete
Secolul 17. Moscova
Lemn, gesso, tempera. 33.3 x26, 5 cm

Produsul face parte din tipul iconografic de emoție.Icoana este destul de aproape pentru a Afectiune Yaroslavl ",", dar cu unele diferențe, cele mai radicale de care - deplasarea mânerul din stânga copilul culcat pe umărul Mariei. Acest detaliu face munca unui iconografie rară.Monumentul este absolut calitatea artistică, istorică, culturală și muzeu


икона Зачатие святой Анны

Concepția Sf. Ana
Secolul 17. Central Rusia
Lemn, gesso, tempera. 1.1 X27, 3 cm

Iconografia a "Concepției de Sf. Ana", în versiunea care este reprezentat de acest lucru, este de a deveni popular cu sfârșitul secolului al XVI-lea. și primește cea mai mare prevalență în prima jumătate - mijlocul secolului al XVII-lea. Acesta este principalul grup de Ioachim și Ana îmbrățișare, fundal care sunt construirea de Ierusalim, și două scene ale Evangheliei, cu cifrele de o scară mai mică, în partea stângă sus - EVANGHELIZARE Joachim, dreapta - Anne de evanghelizare. În funcție de forma de slide-uri probelennyh puternice și ornamentele razbelom Spectacole pas abundente arhitectural seamana cu structura încadrată, este cel mai probabil că această imagine a fost pictat în al doilea trimestru al secolului XVII. Dezvăluirea picturi din adăugirile ulterioare va dezvalui mai mult pe deplin meritele artistice ale originalului și să se perfecționeze datarea și atribuirea de icoana. Dar, în forma sa actuală, este artistică, istorică, culturală și valoarea muzeu.














































































Pictura pe pietre. Autorul acestei lucrări remarcabile - italian Ernestina Gallina.




Ea a deschis o lume nouă, interesantă, care a fost capabil să combine dragostea pentru pictură și la animale și lucrări cu vopsea acrilică pe o piatră din 1996.
Picturile ei - un produs al imaginației creatoare ei, combinate cu inspirație de la forma naturală a pietrei.
Învață această artă dificil de copii și adulți, iar în 2006 a fondat pietre italiene clubului murale
(Rock Pictura Club Italia pe Yahoo grupuri).
Lucrările ei împodobesc multe colecții particulare și expoziții.
 
 

Totalul afișărilor de pagină