Persoane interesate

marți, 18 decembrie 2012

Michelle SEO (Hongmin) Desene creion


1. Audrey Hepburn
Michelle Seo - Audrey Hepburn (468x624, 250KB)
2. Ingrid Bergman
Michelle Seo - Ingrid Bergman (471x624, 292KB)

3. Marilyn Monroe
Michelle Seo - Marilyn Monroe (468x624, 405Kb)

4. Printesa Diana
Michelle Seo - Printesa Diana (468x624, 311Kb)

5. Eva Gardner
Michelle Seo 005 - Ava Gardner (521x694, 69Kb)

6. Elizabeth Taylor
Michelle Seo 006 - Elizabeth Taylor (514x694, 61Kb)

7. Julia Roberts
Michelle Seo 010 - Julia Roberts (520x694, 65KB)

8. Michael Jackson
Michelle Seo 017 - Michael Jackson 1 (512x694, 80KB)

9. Michael Jackson 2
Michelle Seo 018 - Michael Jackson (694x513, 81KB)

10. Nicolas Cage
Michelle Seo 020 - Nicolas Cage (520x694, 47KB)

11. Vivian Lee
Michelle Seo 025 - Vivian Leigh (521x694, 65KB)

12. Geisha Takahiro
Michelle Seo 030 - Geisha Takahiro (605x694, 76Kb)

13. Grace Kelly
Michelle Seo 031 - Grace Kelly (525x700, 184KB)

14. Greta Garbo
Michelle Seo 033 - Greta Garbo (531x694, 74Kb)

15. Humphrey Bogart
Michelle Seo 034 - Humphrey Bogart (520x694, 70KB)

12. flori Coș
Michelle Seo 045 - flori Coș (486x700, 552Kb)

Maria Ilieva (Maria Ilieva) 1973, Bulgaria



Maria Ilieva 01/4711681_Maria_Ilieva_01 (384x412, 195Kb)Maria Ilieva a fost născut în 1973, în Sofia, Bulgaria. În 1991 a absolvit Școala Națională de Arte Frumoase, și în 1997, Academia Națională de Arte Frumoase din Sofia. Din 1997 este membru al Asociației Artiștilor din Bulgaria. Maria lucrează în genul de picturi murale, portrete, imagini statice de viață. Lucrările sale sunt deținute de colecții particulare din Germania, Marea Britanie, Franța, Rusia și SUA.





1. arome pe Rosie
Maria Ilieva 02 - Parfum La Rosie (498x624, 348Kb)

2. Balgarka
Maria Ilieva 03 - Balgarka (504x600, 400KB)

3. Devoyka din Trnskiya muchiei
Maria Ilieva 04 - Din Devoyka Trnskiya Edge (593x600, 402Kb)

4. Devoyka Haskovo
Maria Ilieva 05 - Devoyka Haskovo (483x567, 395Kb)

5. Zimen Den în Rodopi
Maria Ilieva 06a/4711681_Maria_Ilieva_06__Zimen_Den_V_Rodopite (699x460, 382Kb)

6. Lazarka
Maria Ilieva 07 - Lazarka (510x600, 463Kb)

7. Momiche Cu Praznichna Nosiya
Maria Ilieva 08 - Cu Momiche Praznichna Nosiya (493x619, 389Kb)

8. Innocence
Maria Ilieva 09 - Inocenta (443x567, 341Kb)

9. Tsiganski Dance
Maria Ilieva 10 - Tsiganski Dance (423x539, 324Kb)

10. ***
Maria Ilieva 11 (437x592, 544Kb)

11. Parfumuri On Fructe de padure
Maria Ilieva 12 - Aroma de fructe de padure (571x567, 548Kb)

12. gemeni portret
Maria Ilieva 17 - gemeni portret (600x600, 670Kb)

Mituri și legende * Dragons * Leviathan


Leviatan
Gustave Doré - "Dumnezeu pogublyaet Leviathan"
Leviathan - "fiara zvârcoli» / 4711681_Leviafan__Izvivaushiisya_zver (562x700, 285Kb)
Leviathan  este un monstru marin menționate în Biblie .
Cuvântul a devenit sinonim cu orice mare monstru mare sau creatura. În literatura de specialitate (de exemplu, Herman Melville lui Moby Dick- ), se referă la mari balene , și în ebraică modernă , ​​înseamnă pur și simplu "balena". Acesta este descris pe larg în Iov 41 și menționat în Isaia 27:1.

Leviathan - un monstru fictiv, imens,
personifică aspectele negative ale valurilor ...
Leviathan - un monstru fictiv, imens, care întruchipează aspectele negative ale mediului marin  (476x640, 169Kb)
În mitologia biblică, animale de mare, descris ca un crocodil, un șarpe uriaș sau un balaur monstruos. fie în Biblie ca un exemplu (împreună cu Behemoth) inscrutability a creației lui Dumnezeu (Iov 40, 20-41, 26, Ps. 103/104, 26), sau ca o ființă puternică ostilă lui Dumnezeu, pe care el triumfă în începutul de timp (Psalmul 73/74, 14, este. 27, 1).Cunoscut în mitologia ugaritice zapadnosemitskoy, în cazul în care Leviathan (patch), care întruchipează forța distructivă a lumii apa, apare ca un monstru semigolovoe puternic, care se luptă cu Val (Aliyyanu-Ball), precum și Anat și este învins. posibil, de asemenea, o legătură mai îndepărtată a Tiamat babiloniană, Leviathan, întruchipează elementul marin și separarea apelor superioare și inferioare disecat jumătate zeu Marduk. Wed conținute în carte.Enoh, și alte surse de separare motiv de la un altul Leviathan și Behemoth ca creaturi, bărbați și femei, într-o stare de haos îmbinare inițiale. Aparent, mitul Leviathan înapoi la idei despre întruchiparea haosului primordial, ostilitate Dumnezeu Creator și după ce au cucerit, dar acum este într-o stare de somn, dar fiind capabil de a fi trezit (Iov 3, 8).În Biblie, impreuna cu monstrul Leviatan numit aproape de el, lovit de Dumnezeu, - Rahav și tanin și pește înghițit pe Iona.
Leviatan
Левиафан/4711681_1277735031_leviathan3_ii_by_mercurialxen (700x369, 231Kb)
Descrierea mai detaliată a Leviathan este cuprinsă în cartea lui Iov: "Nu este atât de curajos încât îndrăznesc să-l deranjez ..., rotunjiți dinții - oroarea ...; strănut pe lumina show-ul lui, cu ochii - ca zorile ... genelor, respirație el se incalzeste carbuni, acesta iese din gura a flăcărilor, el fierbe abis, ca cazanului, și se traduce în mare fierbere smântână; ... el este rege peste toți copiii de mândrie "(41, 2-26). Ca și în Biblie (de exemplu, Iov 40-41), și în tradiția mai târziu L. adesea prezentate cu analog lui taram mitic - Behemoth, care are picioare, cum ar fi țevile de cupru, osoase, cum ar fi bare de fier (Iov 40, 13 - 14). În Apocrife (în cartea lui Enoh, cartea 4 Ezra,. "Apocalipsa lui Baruch") și îndeplinește mai multe Haggadah
Leviatan
Leviafan/4711681_Leviafan (700x555, 596Kb)
descrieri hiperbolice ale valorii incredibil de Leviathan. Astfel, Leviathan alimentar de zi cu zi este un pește cu coarne pe cap, cu o lungime de 300 de kilometri, abur emis de la Los Angeles, se poate fierbe tot oceanul. În Haggadah și apocrifele L. hipopotam, de obicei, menționat în legătură cu motivele mesianice și apocaliptic. Carne de ambele animale, înfrângerea definitivă a lui Dumnezeu sau uciderea într-o luptă cu fiecare altele, servesc mâncare la sărbătoarea de drepți în ziua venirii lui Mesia.

Wikipedia

Marea Dragon - o creatură care este menționat în mituri ale diverselor culturi și mărturiile martorilor. Observatorii atribuite, de obicei, în esență, plasticitatea neobisnuita si corpul lung, subtire (care a dus la comparații cu șerpi), dar cel mai probabil de a face nimic cu șerpi de mare, nici locuință pe terenul el nu are. Vechiul TestamentLeviathan numele de "Leviathan" apare în cinci locuri ale Vechiului Testament. Lingvist german Wilhelm Genezius constatat că cuvântul liviah (coroana, Garland), cuplat cu sfârșitul unei capătă sens ", unul care este răsucit într-o spirală." Și cu etimologia mai probabil este liviah + bronz, însemnând "ghirlanda". Un bronz, la rândul său, poate însemna crocodil, balena, dragon și peștele cel mare. Dacă ați citi fragmente din Psalmii lui David, care se referă la Marea Mediterană și Leviathan, este clar că vorbim despre animale marine, iar dacă adăugăm la acest lucru, iar liniile din cartea lui Iov, putem concluziona că nu este o balena. Din aceste descrieri vine că proportii armonioase, monstru gat puternic, gura plina de dinti, ochi roșu, pielea este acoperita cu solzi strâns adiacente, de la narile afara de abur.Mai multe de la aceasta rezultă că animalul este ridicat deasupra valurilor și respectă toate de mai sus. Fraza "mușchii ale membrilor săi conectate" în traduceri mai târziu au devenit "membri ai corpului său sunt conectate." Poate că este fuziunea dintre degetele de la picioare în Flipper, care sunt observate în multe animale marine. Dacă tradițiile scandinave și evreiești mare șarpe observațiile Leviathan sunt de acord în detaliu, se dovedește că ambele se întoarcă la un animal mare singur, privit ca o reptilă. Este imposibil de spus pentru sigur, dar este în mod clar un animal necunoscut. Asia caldeean inscripțiile Akkad a spus sarpele, care bate la mare, iar imaginea ei este disponibil pe zidurile palatului Asirian în Khorsabad. În Upanișade, adesea menționată monștri marini. Nu este Basoeki șerpi uriași, rege, care trăiesc în mările. O poveste populară chineză spune de șarpe de mare, care a fost atât de mult timp încât nedorită a navigat de la un capăt la altul, în timp ce el dormea. Și când el a tăiat nava, apoi auzit că a fost de gând să se îndrepte spre o lungă perioadă de timp. legende conservate de viermi teribile albastre râuri indiene, care pe timp de noapte merge la terenul de noroi și boi înghiți și cămile. Acest Ctesias poveste, Pliniu, Philostratus, Solin, Eliane și Palladium repovestită în diverse forme, de umplere toate detaliile noi. Inițial a fost de aproximativ 3.4 metri lungime, animale atunci l-au transformat într-un țipar contor Solina 12 cu pene, care ar putea înghiți un elefant ", fără a fi mestecate." Descrieri ale animal misterios găsit în poveștile unor triburi primitive din India. Ala Tanis și Dafla din Assam a numit-o "borax", și, mai recent, l vodilos în mlaștini Valea Rila. Parametrii modeste nu permit să-l identifice cu gigantii apă - șerpi de mare. În orice caz, există o legătură între șerpi de mare și cele monstri care se găsesc în lacuri și râuri. Kadborozavr
















Boris Vallejo - Loch Ness Monster
(Monster Lochness) 1982
Boris Vallejo - Loch Ness Monster (Monster Lochness) 1982/4711681_Boris_Valledjo__Leviafan (529x700, 392Kb)
Kadborozavr (latină Cadborosaurus willsi) -. reptilă marină ipotetic, locuind presupune coasta Americii de Nord, descris ca un șarpe de mare, cu un corp lung și un cap ca un cal
Cadborosaurus numele generic provine din Saurus latină (soparla, reptile) și de la Cadboro - Numele Bay în British Columbia, în cazul în care, potrivit martorilor, și trăiește fiind. Numele popular al fiarei - ". Caddy"
De foarte multe ori kadborozavra identificat cu sarpe de mare.

Mituri și legende * Chineză dragon



Chineză Drakon/4711681_Kitaiskii_Drakon (524x700, 419Kb)
Folclorul antic chinezesc merita studiat in profunzime, fiind la fel de fascinant precum cele apartinand Greciei sau Egiptlui antic. Izolationismul precum si istoria grea care au caracterizat evolutia uriasului popor au facut ca aceste legende sa ajunga tarziu in alte parti ale lumii, cand deja dedicarea fata de alte mitologii era bine stabilita. Distantele mari, greu de parcurs pe vremuri, au avut si ele aportul lor in acest fenomen, astfel incat acum multi dintre cei care si-au tatuat un dragon mare pe brat nu stiu mai nimic despre creatura desenata pe pielea lor. E de ajuns ca e mare si feroce.

Insa aceasta fiinta mitologica era un personaj extrem de complex din punctul de vedere al mitologiei chinezesti, fiind de obicei infatisat ca un tip de semizeu. Creatura de atunci nu prea semana cu cea din jocurile video de acum, fiind o imbinare din elementele mai multor fiinte cunoscute chinezilor antici. Astfel, dragonul avea un cap de camila, coarne ca de cerb, mustati lungi, inotatoare ca de crap si gheare de acvila. Uneori era inzestrat si cu aripi pentru a zbura. Reprezentand diverse elemente si fiind adaptat anumitor medii, dragonul stravechi avea anumite caracteristici in functie de rolul sau. Un element important al fiecarui exemplar era o perla, uneori mai multe, care erau simbolul sacrului si magicului din acestia. Astfel, o poveste vorbeste despre o astfel de fiinta, care se putea transforma in fetita dupa propria sa vointa. Stand la intrarea unei pesteri, se juca mereu cu trei perle, pe care insa trebuia sa si le puna la ureche pentru a se transforma inapoi in monstrul mitologic.

Mitologia chineză în bronz - бронза/4711681_Kitaiskaya_mifologiya_v_bronze__drakon_bronza balaur (360x248, 90KB)
Scarlet Chineză Dragon


Legendele mentioneaza si partile corpului unui dragon, acesta fiind impartit in: partea de la cap pana la umeri, a doua de la umeri la piept, iar ultima de la piept la coada. In plus, solzii acestuia erau orientati in doua directii, pentru a arata dualitatea creativ-distructiv din aceasta fiinta. Astfel, echilibrarea elementelor Yin si Yang insemna ca o astfel de fiinta mitologica putea sa fie si cauza raului, dar si a binelui.  Se crede ca a fost inventat in mitologia chineza pornindu-se de la veneratia fata de fortele naturii si a animalelor, de care uneori depindea viata oamenilor, sau care pur si simplu impresionau prin calitatile lor.

Legende asemanatoare sun gasite peste tot in lume, din Babilonul antic, pana in Egipt si in lumea celtilor, cu totii avand culte mai mult sau mai putin dezvoltate pentru fiinte uriase, stapane ale unor forte imense. Astfel au aparut zeii jumatate om-jumatate animal din mitologia egipteana sau Tiamat, zeita haosului divin din mitologia babiloniana, des reprezentata ca un monstru imens. Chinezii antici, insa, au creat niste personaje foarte complexe, care trebuiau imbunate, dar si temute, fiind surse ale distrugerii si mortii, dar si ale fenomenelor naturale atat de asteptate, precum ploaia.

In multe cazuri, dragonul era pazitorul unei comori uriase, in cazul celor ce traiau in apa fiind vorba de perle. Cum inotatorii ce se avantau dupa aceste bogatii nu ajungeau intotdeauna inapoi la mal, se credea ca fiintele uriase fusesera cauza tragediilor. Lacomia era astfel pedepsita drastic, si nu oricine se avanta in apele involburate fara vreo protectie. Alti dragoni salasluiau in cer, unde puteau influenta norii, ploile si fulgerele, in timp ce altii stapaneau diverse elemente precum focul sau metalele pretioase.



Scarlet Chineză drakon/4711681_Alii_kitaiskii_drakon (700x377, 343Kb)
O legenda pitoreasca legata de influentarea vremii este legata de succesiunea sezoanelor. Pentru chinezi sezonul secetos este iarna, cand se credea ca dragonii dorm, de obicei, pe fundul unor ape. In starea de somn, dragonii erau inutili oamenilor, iar natura cadea intr-o stare de apatie la randul ei. Odata treziti primavara, dragonii se luptau intre ei, luptele spectaculoase din cer dand nastere ploilor, furtunilor puternice si implicit recoltelor viitoare de orez, care nu ar fi putut creste in lipsa apei. Insa, daca razboiul ceresc continua prea mult si prea puternic, inundatiile si revarsarile puternice puteau sa distruga tot ce se cultivase, luand si vietile oamenilor. In aceste cazuri, oamenii se revoltau impotriva imparatului, considerat preotul suprem, avand posibilitatea de a comunica cu dragonii si a-i influenta. Lipsa abilitatii de a face acest lucru insemna ca imparatul isi pierduse harul. Astfel, legenda luptei dragonilor este o legenda menita sa explica fortele naturale, asa cum si egiptenii zeificasera Raul Nil pentru a explica acelasi fenomen atat de necesar desfasurarii vietii.

 Chineză Drakon/4711681_Kitaiskii_Drakon_4 (700x470, 565Kb) / 4711681_Kitaiskii_Drakon_4a (700x470, 563Kb)
Insa, poate cea mai fascinanta legenda a acestor fiinte legendare este chiar cea a nasterii lor. Astfel, se spune ca dragonii s-ar fi nascut din pietre, mai exact pietre frumoase si total diferite de celelalte. In plus, culoarea acestora arata ce destinatie si caracter va avea fiinta proaspat iesita. La iesirea din ou, desi nu mai mari decat un vierme, creaturile dovedeau totusi un caracter aparte, crescand extrem de repede. O legenda aparte este lagata de “Mama Dragonilor”, zeita venerata. Aceasta, o femeie in varsta,  ar fi gasit niste oua deosebite si a avut grija de puii proaspat iesiti, pe care i-a eliberat in apa. Pe timpul vietii, elementele ce tineau de acvatic i se inchinau si supuneau, iar dupa moarte a fost ingropata pe malul raului, primind atat onorurile fiintelor mitologice, cat si ale oamenilor, ca factor vital in istoria naturii.
Van Loon proprietar al elementului apă, domnul dragoni
Van Loon proprietar al elementului apă, драконов/4711681_Lynvan_hozyain_vodnoi_stihii_vladika_drakonov Domnul (700x578, 357Kb)

Dragon Moon-van
Lun-van/4711681_Drakon_Lynvan Dragon (649x419, 120KB)

Lung Ying-Dragon Lord of Heaven
Lung Ying-Владыки/4711681_InLyn_drakon_Nebesnogo_Vladiki Ceresc Dragon (700x601, 75Kb)


Tszyao-lun/4711681_Drakon_Czyaolyn_1_ Dragon (278x580, 65KB)Jiao-lung dragon - solzos monstru de apă




























Qing-lung - Green Dragon

Qing-lung - Green Dragon, The Guardian a Orientului
Qing-lung - Green Dragon, Guardian Востока/4711681_Cinlyn__Zelenii_drakon_Straj_Vostoka (700x525, 260Kb)

luni, 17 decembrie 2012

Mituri și legende Medusa Gorgon *




Printre fiintele mitologice de renume ale mitologiei grecesti se numara Medusa, una din cele trei gorgone. Ea era fiica monstruoasa a lui Phorcys si Ceto despre  care se spunea ca transforma oamenii in stana de piatra dintr-o singura privire. Ea era singura muritoare dintre cele trei gorgone si a fost rapusa de eroul Perseu care i-a taiat capul pe care l-a folosit mai tarziu ca si arma. Mai tarziu, capul sau a ajuns in mainile Atenei care l-a pus pe scutul sau.
Gorgon Medusa 1/4711681_Gorgona_Medyza_1 (320x366, 151Kb)














Monstrii lumii arhaice Phorcys si Ceto, doua zeitati marine, au dat nastere la trei fete gorgone: Euryale, Stheno si Medusa. Desi in antichitate cele trei erau sculptate ca avand infatisari monstruoase, in secolul al cincilea acest lucru s-a schimbat si cele trei gorgone au primit infatisari frumoase, insa si terifiante. In opera lui Ovidiu, Metamorfoze, legenda gorgonei se schimba, aceasta aparand ca o tanara extrem de frumoasa care lua respiratia oricui cu infatisarea ei extraordinara. Pana si Poseidon a fost fermecat de frumusetea sa si a avut-o in templul Atenei, starnind mania zeitei care i-a transformat parul in serpi si i-a schingiuit fata pentru ca oricine ar fi privit-o sa se fi speriat atat de tare incat se transforma in stana de piatra. In povestea sa, Ovidiu spune ca Perseu considera pedeapsa gorgonei ca fiind binemeritata si dreapta.



Hesiod, "Teogonia"
Gorgon Medusa 2/4711681_Gorgona_Medyza_2 (320x320, 100KB)
Gorgon Medusa 3/4711681_0_644f3_4a09459f_XL (525x700, 313Kb)

Medusa a avut parte de o moarte violenta, potrivit majoritatii legendelor. Cel de la care porneste legenda mortii ei este Perseu, care a primit porunca de a aduce capul gorgonei regelui Polydectes ca si dar. Inainte de a ajunge la ea, Perseu a obtinut un scut cu oglinda de la zeita Atena, sandale cu aripi de la Hermes si capa invizibilitatii lui Hades. Cu sabia sa, Perseu a reusit sa decapiteze gorgona uitandu-se la reflexia din scutul oglindit primit de la Atena. Aceasta era singura dintre surori care putea muri. In momentul mortii sale, Medusa era insarcinata de la Poseidon, iar din corpul sau fara viata au iesit calul inaripat Pegas si uriasul cu palos de aur Chrysaor.
Un numar de scriitori sustin ca gorgona nu era potenta in timpul vietii si ca aceasta putea da nastere doar dupa ce ii era taiat capul. Potenta sa ar fi salasluit chiar in cap, de acea Pegas si Chrysaor ar fi prins viata dupa moartea sa. Se mai spune si ca ea este de fapt o masca al carei corp ii este alipit mai tarziu. Aceste cuvinte stau si la baza gorgoneionului care este un obiect cult, care conform cercetatorilor este doar o masca neinteleasa.



Gorgon Medusa 4/4711681_Gorgona (526x700, 179KB)
Conform spuselor lui Ovidiu, Perseu a trecut in drumul sau pe langa Atlas, titanul care tinea cerul, si l-a transformat pe acesta in piatra. In mod similar, si coralii din Marea Rosie ar fi fost creati din sangele Medusei in urma sangelui varsat pe alge cand Perseu a lasat capul gorgonei pe malul marii in Etiopia pentru a-si salva viitoarea sotie, pe Andromeda. Chiar si viperele otravitoare din Sahara se spune ca ar fi crescut din stropi de sange ai capului gorgonei varsati pe pamant. Mai apoi, Perseu a ajuns in Seriphos si l-a transformat pe regele Polydectes in piatra pentru ca dorisa sa o ia in casatorie cu forta pe mama sa, dupa care a dat capul gorgonei Atenei care l-a amplasat pe scutul ei, Aegis.
Conform lui Sigmund Freud, motivul Medusa este un talisman al imaginii castrarii care este asociat in mintea copilului cu descoperirea si negarea sexualitatii materne. Beth Seeling exploreaza pedeapsa gorgonei din prespectiva crimei acesteia de a fi fost violata si nu din dorinta acesteia de a se oferi lui Poseidon in templul Atenei. Fata gorgonei a devenit un simbol al maniei pentru toate femeile, indiferent daca acestea stiau legenda sa sau nu. A devenit populara in randul feministelor, iar fata sa a aparut chiar si pe hainele unei companii de moda de renume mondial.
Medusa a aparut si in curentul nihilist. Aici ea era o reprezentare a nihilismului in sine si a notiunii de determinare stintifica. Datorita ei, s-a format un contrast clar intre nihilism si idealismul romantic. In acest sens, evitarea privirii gorgonei reprezenta evitarea realitatii deprimante care consta in lipsa de semnificatie a universului.

Perseus și Gry (Edward Burne-Jones)
Perseus și Gry (Edward Burne-Jones) / (699x615 4711681_Persei_i_Graii__Edvard_ByornDjons, 71KB)
Inca din antichitate, gorgonele au fost subiectul a numeroase gravuri, desene pe vase de lut sau chiar sculpturi. Printre cele mai importante imagini ale acestora se numara Medusa de pe armura lui Alexandru cel Mare, pictura lui Leonardo da Vinci cu acelasi nume si bazele columnei basilicii Cistern din Constantinopol. Aceasta mai poate fi vazuta si in picturile lui Paul Rubens, Luca Giordano, Caravaggio si James Miller, in sculptura Perseu cu capul medusei a lui Benvenuto Cellini si in cea cu acelasi nume a lui Antonio Canova. Rolul gorgonei din opera Persee compusa de Jean Baptiste Lully si Philippe Quinault este interpretat de o contratenoare.
Perseus și nimfei mare (Edward Coley Burne-Jones (1877)
Perseus și nimfei mare (Edward Coley Burne-Jones (1877) / 4711681_Persei_i_morskie_nimfi_Edvard_Koyli_BernDjons_1877 (580x700, 86Kb)

Surori Gorgon - sphene, Euryale, și Medusa
Surori Gorgon - sphene, Euryale și Медуза/4711681_Syostri_Gorgoni__Sfeno_Evriala_i_Medyza (700x525, 384Kb)

Boris Vallejo - Perseus și Medusa (Infrangeri Perseu Medusa)
Boris Vallejo - Perseus și Medusa (Infrangeri Perseu Medusa)

Nașterea Pegasus și fratele său războinic Hrisaora (Edward Burne Jones (1876-1885)
Nașterea Pegasus și fratele său războinic Hrisaora (Edward Burne Jones (1876-1885)

Șef de Medusa (Peter Paul Rubens, cca. 1617) / 4711681_Golova_Medyzi_Piter_Payl_Rybens_ok__1617_2 (320x172, 86Kb)
Gorgon Meduza/4711681_Gorgona_Medyza (700x560, 545Kb)

Totalul afișărilor de pagină