Persoane interesate

joi, 16 februarie 2012

Armstrong


















Data naşterii nu a fost sigur si a luat-o la întâmplare - 4 iulie 1900 (Ziua Independenţei SUA). Cercetatorii sugereaza ca Armstrong a fost născut în 1901. El a crescut într-o familie săracă, disfunctionala (mama ei - o spălătoreasă, ilegal implicate în prostituţie, tatăl - muncitor zile, a abandonat familia când fiul său a fost de aproximativ 5 ani). La treisprezece ani, în oraşul de vacanţă a lui Louis împuşcat pe stradă, cu un pistol furat de la un poliţist - unul dintre "vizitatori" la mama lui. Pentru acest băiat a fost în casa de corecţie. Aici a început să studieze muzica, şi am învăţat cornet altgorn, a jucat în banda de alamă şi cor. După eliberarea sa, sa întors acasă, a fost întrerupt de locuri de muncă ocazionale, jucând în baruri, cu ansambluri de amatori, a continuat să studieze la New Orleans, muzicieni care au lucrat în mod regulat în benzile de jazz. În 1918 el a recomandat să Ory Kid trupa trombonist.


În viitor, popularitatea lui Armstrong a continuat să crească, datorită activităţilor sale neobosite si variate muzicale. Cele mai remarcabile spectacole de "confortabil" Cole, "Trammi" Young, Kyle Billy, solistul Middleton Velma, Sidney Bechet cu "Bing" Crosby, Billie Holiday, Ella Fitzgerald, Oscar Peterson şi alte "stele" de jazz. Participarea în jazz - festivaluri (1948 - Nisa, 1956-1958 - Newport, 1959 - Italia), excursii peste tot în Europa, America Latină, Africa şi Asia. Organizat cu sprijinul unui număr de concerte de jazz Filarmonicii Town Hall si Metropolitan Opera. În 1954 el a scris o carte autobiografica două "Satchmo My Life in New Orleans.". A lăsat un număr foarte mare de înregistrări cu ansamblul său şi All-Star Band.

Creativitatea Armstrong - un fel de standard, un ideal "modelul" de jazz mainstream - viu şi în continuă evoluţie, dar nu "muzeu" de traditionalism. El a creat un fel de "jazz pop", flexibil, adaptabil la orice context stilistic, şi la orice public, în imposibilitatea de a satisface gusturile diferitelor categorii de studenţi (inclusiv fani ai muzicii pop şi Schlager). Amploarea intereselor sale dovedi cooperarea şi performanţele comune cu muzicieni de diferite stiluri - Swing Dixieland, şi jazz-ului modern, cu compoziţii simfonizirovannymi, spirituals şi cântăreţi Evangheliei, Song, coruri bisericeşti, cântăreţi de blues, precum şi a participa la concerte de filarmonica, jazz, muzicale, spectacole, filme muzicale (mai mult de 50), de performanţă al versiunii Opera de jazz a lui Gershwin "Porgy şi Bess" (cu E. Fitzgerald).

Armstrong, împreună cu Sidney Betchetom-a dat de jazz de bază de origine - improvizaţie. Înainte de el, a fost un jazz muzica folk negru în varianta orchestrală. Înregistrările sale din anii 1920 cu orchestre Hot fave şi Hot Seven a schimbat ideile pre-existente despre muzica. Lumina maximă, un pic clovn mod de comunicare cu publicul, o voce răguşită, dar cald făcut improvizaţie populare vocal fără cuvinte - scaunul. Zâmbet orbitor Armstrong si mainile prindere conducta a devenit un simbol al secolului 20.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină