ISTORIC
Pod-tunel Öresund între Suedia şi Danemarca, stramtoarea Oresund, care constă din trei părţi: Podul Oresund, insula artificiala artificială şi tunel subacvatic Peberholm Drogden.
Acum puteţi călători direct cu trenul sau maşina
între Suedia şi Danemarca.
Acest lucru este posibil prin Podul Oresund,
trece între Lernakenom, situat la sud de Malmo, în Suedia,
movilă artificială şi Peninsula de la aeroportul Kastrup, în Danemarca.
Pod se conectează la Drogden tunel pe o insulă artificială Peberholm (ardei iute), aşa că a numit danezii vesel
Ei au ales numele de insula ca o completare a acestuia vecin insula Saltholm (Salt Island), se obţine ca o sare şi piper.
Această insulă artificială artificială Peberholm este de aproximativ 4 km lungime şi o lăţime medie de 500 m
Podul a fost construit de 4 ani.
El costa de 3 miliarde de euro.
Intrarea la pod este de 35 de euro
Podul începe în Suedia, şi în tunel în Danemarca.
Lungimea totală a podului Öresund aproximativ 16 km.
Aceasta este una dintre cele mai importante proiecte de infrastructură scandinave.
Constructii de tranziţie au început în 1995.
Acesta a fost finalizat pe 14 august, 1999.
Prinţul moştenitor Frederik al Danemarcei şi Crown Printesa Victoria a Suediei, la jumatatea distantei întâlnit pe punte pentru a marca finalizarea construcţiei.
Deschiderea oficiala a avut loc la 1 iulie 2000, oaspeţi de onoare au fost Regina Margrethe II, şi de Regele Carl XVI Gustaf.
Trecerea a fost deschis traficului în aceeaşi zi.
După deschidere, fluxul de transpota pod a fost mai puţin decât se preconiza, din cauza costurilor ridicate de deplasare.
Cu toate acestea, în 2005 şi 2006 a fost marcat de o creştere mare a traficului de pasageri.
Acest lucru este probabil din cauza scăderii preţurilor la locuinţe în Suedia, danezii care au fost în mod activ de cumpărare.
În 2007, aproape 25 de milioane de oameni utilizează pod.
Trenurile circula la fiecare 20 de minute, şi 1 dată pe timp de noapte - în ambele direcţii.
Aici este o descriere a unui martor ocular:
Structura galben strălucitor, cu ukazatelem.Vnizu pe un fundal galben spune: "de la ultimul Congres, în Suedia." că este, în cazul în care nu se va intoarce aici, cu urmatoarea ocazie va fi numai în Danemarca.
Pe drumul marcat "Danemarca direct." De kilometri de 4 la coasta daneza este literalmente un pod trece pe sub apă.
Faptul că este chiar pe malul opus al Copenhaga Oresund este situat aeroportul.
Pentru a nu aeronavelor agatat de pod, a fost luat sub apă, tunel chetyrehkilometrovy.
Apare este drumul spre aeroport, pe teren Regatului danez.
TUNEL
Compania a condus la CNC contractori de lucrări în construcţia tunelului Drogden, a cărui lungime a fost de 3,7 kilometri.
Relaţia artificial Insula Peberholm
şi o Kastrup peninsula artificială, pe insula Amager - partea cea mai apropiata populata din Danemarca - prin tunel Drogden (Drogdentunnelen),
Lungimea tunelului subacvatic este de 3510 m, plus 270 m de ieşiri de tunel de la fiecare capăt.
Tunelul este format din 20 de secţiuni, prefabricate din beton armat - cel mai masive din lume, de 55.000 de tone fiecare, sunt conectate şi la pus într-un şanţ săpat în fundul mării.
În cele două tuburi tunelului trece cale ferata;
în celelalte două tuburi trece drum, fiecare cu două benzi;
şi o trompetă mic al cincilea este utilizat în situaţii de urgenţă. Tevi sunt situate una lângă alta.
Parametrii de tunel Drogden
Tunelului Drogden-lume, cel mai mare tunel subacvatic, în termeni de volum.
Lungimea tunelului este de 3,7 km, lăţimea de 40 de metri (patru benzi pe autostrada, două trasee de cale ferată şi un tunel de utilitati subterane).
Tunelul este format din trei părţi principale: - intrarea în tunel este situat pe o peninsulă artificială. - Tunel subacvatic ruleaza sub Drogden canal. - Ieşirea din tunel pe o insulă artificială.
Intrările în tunel este de asemenea echipat cu spaţii subterane de la tunelul de serviciu.
Ei au instalat iluminat, ventilaţie, sistem de canalizare, toate de comunicare şi echipamentelor de alimentare cu energie.
Tunelul a fost construit folosind o penetrare deschisă, deoarece condiţiile geologice ale fundului mării între Suedia şi Danemarca nu sunt potrivite pentru metoda de scut tunel.
Tunel, construit de o penetrare deschis, efectuat utilizând secţiuni de beton, care sunt conectate şi a redus într-un şanţ săpat de la partea de jos a mării.
Acestea vetrogenertory stea direct în apă, în strâmtoarea de Oresund, şi scoase din pod.
Turbinele eoliene pot fi împărţite în două categorii: industriale şi menajere (uz privat).Industrială stabilite de către stat sau de marile corporatii de energie.
Ca o regulă, ei sunt uniţi într-o reţea, rezultând într-o fermă eoliană. Principala diferenta de la convenţional (termică, energie nucleară) - lipsa completă a celor două materii prime şi a deşeurilor. Singura cerinţă importantă pentru ferme eoliene - un vant mare medie anuală.Puterea de turbine eoliene moderne de până la 6 MW.
Turbine eoliene în strâmtoarea de Oresund.
Parcuri eoliene pe mare nu se sperie de peşte şi nu au un impact negativ asupra populaţiei, ci, dimpotrivă, duce la o creştere a numărului de peşti.
Acestea sunt concluziile unui studiu de departamente de peşte suedeze, ai căror experţi au studiat zona marină lângă primul parc marin suedez de mori de vânt - Lillgrund în strâmtoarea Oresund.
Aproape de baza de turbine eoliene s-au stabilit noi specii de peşte, care nu au fost întâlnite în zona de mare: de exemplu, sculpin European şi anghila ce în ce mai rare.
Una dintre cele mai frapante impresii de arhitectura!
Citeste si uita-te la aceste poze minunate luate de către persoane din masina!
Aceste persoane sunt grăbit şi admiraţie admirat acest pod frumos! Admirat grădina de mori de vânt albe! Şi toate acestea frumusete filmat pe camerele lor, astfel încât suntem acum in masura sa se bucure si de a invata mai multe despre acest pod frumos, în strâmtoarea de Oresund, în Marea Baltică!
my movie https://www.youtube.com/watch?v=JRFFP2trLQM
RăspundețiȘtergere