Spionii ruşi vorbesc despre posibile interferenţe ale echipamentelor de bord cu radarul bazei americane de lângă Jakarta, ceea ce ar fi putut duce la situaţia în care altimetrul să arate o înălţime eronată. “Ştim că au echipamente speciale care pot opri comunicaţia cu turnul de control şi care pot interfera cu parametrii de la bord. De exemplu, avionul zboară la o anumită altitudine, dar după interferenţe, echipamentul arată altă altitudine”, spune un general GRU.
Avionul Suhoi Superjet 100 a dispărut de pe radar pe 9 mai, la puţin timp după ce pilotul a cerut permisiunea de a reduce altitudinea la 1.800 de metri, o manevră periculoasă într-o regiune muntoasă. Au murit 45 de persoane.
“Marea întrebare este de ce controlorul de trafic a permis reducerea altitudinii. Poate că nu a văzut că avionul se îndreaptă direct spre munte. Pe de alta parte, nu putem exclude posibilitatea unui sabotaj industrial deliberat, pentru a scoate avionul de pe piaţă”, spune un oficial Suhoi.
Suhoi Superjet este primul avion civil construit în Rusia după prăbuşirea URSS. Avionul care s-a prăbuşit se afla într-un turneu în tarile Asiei de sud-Est pentru promovarea modelului. Specialiştii arată că programul Suhoi Superjet va fi categoric compromis dacă se vor descoperi probleme tehnice care au stat la baza tragediei. Suhoi Superjet 100 este un vion de circa 132 de locuri, care poate concura astfel cu Airbus 318, cu Boeing 737-600 şi cu modele Embraer şi Canadair.
sfârșit
*
Bucati de piele. Cot la cot. A - aluminiu astfel încât cât mai mult din aliaj, a doua - nu arde sau chiar podkoptit cum a fost direct de la depozitul de deșeuri, și a scăpat de. Și atât - într-o grămadă de lemne. Nu este de ardere. Între părți arse și neatins face unele de fier vechi ruginit.Ce este asta? "Cele mai noi" de bord, "raid"?
*
*
Frunze uscate pe de metal ars-stânga scăzută
*
Lambriuri rupt în bucăți, organismul "melkofragmentirovany" (tocata simplu), 27 saci și vor fi în continuare colectate, dar de laptop nou.
*
Un pic mai devreme. Laptop aceeași în cazul "catastrofă" sac, precum și alte documente și lucruri mici sacrifica salvatori cu victima. Este destul de clar că lucrurile mici nu aparțin aici. Lustruire pantofi, perii de pantofi dupa ce nu am purtat, de hârtie, camasa sau T-shirt curate - aceasta înseamnă că toate aceste elemente nu au fost colectate aici. Ei nu au fost aici și în saci de celofan, mai groasă o - pentru pantofi, un alt subtire - pentru lucruri ușoare. Vedem că sacii de mizerie, praf, ele nu sunt aici mint în litieră, ploaie, foc și fum. Dar pașaportul a fost în mod clar adancita, acesta scade lovit murdărie, dar acum uscat și deformat caracteristic, ca subiect al lucrării este deformat în timpul uscării. În această formă, și tocmai am ieșit din sac. Și lucrurile mici din punga erau în locul în care, după toate probabilitățile, a fost ucis victima.
Un pic mai devreme. Laptop aceeași în cazul "catastrofă" sac, precum și alte documente și lucruri mici sacrifica salvatori cu victima. Este destul de clar că lucrurile mici nu aparțin aici. Lustruire pantofi, perii de pantofi dupa ce nu am purtat, de hârtie, camasa sau T-shirt curate - aceasta înseamnă că toate aceste elemente nu au fost colectate aici. Ei nu au fost aici și în saci de celofan, mai groasă o - pentru pantofi, un alt subtire - pentru lucruri ușoare. Vedem că sacii de mizerie, praf, ele nu sunt aici mint în litieră, ploaie, foc și fum. Dar pașaportul a fost în mod clar adancita, acesta scade lovit murdărie, dar acum uscat și deformat caracteristic, ca subiect al lucrării este deformat în timpul uscării. În această formă, și tocmai am ieșit din sac. Și lucrurile mici din punga erau în locul în care, după toate probabilitățile, a fost ucis victima.
*
Ars piesele din plastic topit pe iarba curat - un eveniment comun pentru acest "accident".
*
Metale frasin, ars - în frunze și ramuri uscate. El probabil ars în timpul zborului. Din partea de sus a muntelui, unde "pozitiv", "SuperJet". Și în timp ce zboară - a dat faliment. Și când a căzut, a mers la ploile tropicale. Asta nu arde frunzele tropicale și ramuri. Și apoi toate acestea soarele tropical uscat - și acum vă rugăm să aveți o imagine.
*
Același. Costurile de țări climatice misterioasă surprinzătoare din Indonezia. Foc, cu siguranță a fost. Fire - aparent - și aprinse. Copaci, iarbă verde, ramuri uscate de mai sus, mai jos, și, în caz de incendiu - nr. Ploaia a căzut electorală. Misterios ca țara din Indonezia.
*
Mormane de lemn uscat deasupra și sub focul nu este surprinzător.
*
Uită-te aproape. Se presupune că elementele sunt ele însele împrăștiate. Orice persoană care este special sau nu el speciale, văzut fire izbucni de întindere și rupere. Aceste două fire nu sunt întinse și nu izbucni, dar cu clară. Ele, în general, nu a izbucnit din fire de stretching, toate la fel.Aici există o galerie de echipamente, piese de schimb, piese cu un astfel de "accident", și toate fire, cabluri, decuplată, tăiat, deșurubate cu mâna. În caz contrar, mărfurile nu au priperetsya la MI-8, și nu vărsați.
*
Și, după cum coada avionului sub nici o golurilor nu poate fi acolo.
*** drojdia Următorul numai înmulțit. MAK connect, lzhezaklyucheniya va clona ... Prin "accident în Munții Altai," la fel ca și entorse MAC, că la această zi pentru a face capete întâlni, nu pot fi reduse. ignore atât de prost.
*
Împreună cu "catastrofa" a dreptului la mii de resurse a fost aruncat tema "tăiere" și "concurență".
Asa cum tema de oi, în scopul de a masa "cântec de oaie" despre "vânătoare" și "catastrofa" de a canta.
În acest moment, am sperăm că mai mulți oameni vor începe să se gândească creierele lor.
Împreună cu "catastrofa" a dreptului la mii de resurse a fost aruncat tema "tăiere" și "concurență".
Asa cum tema de oi, în scopul de a masa "cântec de oaie" despre "vânătoare" și "catastrofa" de a canta.
În acest moment, am sperăm că mai mulți oameni vor începe să se gândească creierele lor.
*
Imagine mai clară încă. Dar pentru aceasta ciudatenie este aceeași ca și în "altaygeyte" . Dacă unul rupt în jumătate, celălalt braț rupt, sângele trebuie să fie umplut ei înșiși, și îmbrăcăminte, și toate în jurul valorii de. Acesta nu este. Deci, a ucis-o lungă perioadă de timp, cu mult înainte de "cădere", sau recent, dar fără vărsare de sânge.
Acest salon. El "în mod oficial", a fost plin de oameni. Că la impact "mic fragment" de oțel, și anume a devenit taie în bucăți mici. Nu poate fi identificat. Determinată doar prin analiza ADN-ului. Colectate saci. Care, după cum au anunțat autoritățile indoneziene familii indoneziene nu va fi dat în mai puțin de cinci luni. Ca de obicei în astfel de "accidente", nici un fir de sânge acolo.
În cazul în care?
***
Ei bine, deși își dau seama că nu există nici o defecțiune simultană a tuturor automate, de navigație, de comunicare, precum și în cabină și în cabina de pilotaj și în aer și pe pământ, și pentru a vizualiza simultan și abilitățile mentale ale piloților și manevrele nebun și traiectorii care bloggeri este redactat, etc, etc ... - Toate acestea, la o dată, și puțini au identificat care găsesc de fapt acolo, s-au plantat în ultimul moment (pentru "căutarea" și le vor raporta, și, prin urmare, sunt "în căutarea pentru salvamari" timp de trei zile, prin ploaie, ninsoare, uragane, viscole la "găsite "punere la locurile modul, acesta este un truc standard de aceste" accidente "de pe linia de asamblare), asta e tot adevărul. Nu a fost nici un zbor, gunoi situată acolo.Acoperire următor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu