Persoane interesate

miercuri, 4 ianuarie 2012

ŞCOALA CU CLS. I-VIII GHIDICI /IMPORTANŢA PREZENTĂRILOR POWER POINT ÎN PREDARE






 (555x393, 94Kb)





***
Slide-urile un S.O.S. pentru o copilãrie fericitã!
                                                 ,,De unde sunt eu?Sunt din copilãria mea.
                                        Sunt din copilãria mea ca dintr-o ṭarã.ˮ
                                                                                   (A.de Saint-Exupery)
                                                                                              de Mihulin Cosmina cl a IV-a
                                                                                 Colegiul Naional Bãnãean
                                                                                                 coord.Valentina-Carmen Donner
                  Copilãria este un tãrâm magic, o lume fermecatã,duioasã,linã,în care orice se poate întâmpla.Este vârsta la care ne putem întâlni oricând cu eroii din filme sau din benzi desenate, putem vizita orice loc din lume cu ochii minṭii  crezând cã am fost acolo cu adevãrat.
Familia este grupul cel mai important dintre toate grupurile sociale deoarece ea influenṭazã si modeleazã persoana umanã.Încã din primii ani de viaṭã copilul preia de la cei din jur gesturi, atitudini,limbajul,exemple de comportament.
Nu existã minune mai mare decât aceea de a fi copil ṣi totuṣi existã atâṭia micuṭi nefericiṭi pe planeta Pamânt   Mi-am dat seama  ce bine e sã ai un cãmin ṣi ambii pãrinṭi care sã-ṭi facã copilãria cât mai fericitã.
Ştim cu toṭii prin ce a trecut poporul japonez recent,respectiv în ziua de 11 martie 2011.Sunt mulṭi cei care au dispãrut dar ṣi mai mulṭi cei care nu au acoperiṣ deasupra capului.Au rãmas orfani copii prea mici sã se lupte singuri cu natura ṣi cu greutãṭile vieṭii. Sã ne amintim cã 2011 este Anul European al Voluntariatului.
Eu împreunã cu colegii de clasã ṣi doamna profesoarã am participat la proiectul ,,Lacrimi ṣi speranṭã, Japonia!ˮ. Am confecṭionat   cu toṭii obiecte care au fost vândute în cadrul expoziṭiei având aceastã temã.Suma de  bani adunatã cu acest prilej a fost donatã în contul Crucii Roṣii din Japonia.
               Vom reînvãṭa ṣi în acest an mai mult decât oricând ce este solidaritatea,toleranṭa ,diversitatea.
                   Lumea ar fi altfel dacã ne-am putea juca cu cât mai mulṭi copii de pe Terra, dacã ne-am putea           prinde de mâini pentru a forma o horã uriaṣã,cum este hora româneascã.O horã cu copii  galbeni, albi,
         negri  aṣa cum am vãzut eu într-un desen.
Versurile lui Rudyard Kipling vor fi pentru noi ṣi pentru adulṭi îndemnuri pentru a fãuri o copilãrie minunatã nouã,celor din preajma noastrã ṣi pentru generaṭiile viitoare:
               ,,Învaṭã de la soare cum trebuie s-apui!
                Învaṭã de la stâncã cât trebuie sã spui!
                Învaṭã de la vântul  ce-adie pe poteci!
                             Învaṭã de la toate cã toate ṭi-s surori!ˮ
Bibliografie:
1.Prezentãri POWER POINT. ECDL Avansatˮ,Casa de Editurã Andreco Educaṭional,A.Dulu,2005
2.,,Educaṭie civicã,Caietul elevului Cl a IV-aˮ,Editura Mirton,Anca Simeria,2007
3.,,Micul PrinṭˮAntoine de Saint-Exupery,editura Rao 2010
4.,,Dumbrava minunat ˮ,Mihail Sadoveanu,Editura  tineretului,1966
***



EDITURA

MAYA PUBLISHING



B-dul Dacia, Nr. 107, Bl. 3

Craiova, 200592

Telefon: 0766.299.431

Telefon/Fax: 0351.469.877









Toate drepturile rezervate. Nici o parte a acestei cărţi nu poate fi reprodusă sau transmisă sub nicio formă şi prin nici un mijloc, electronic sau mecanic, inclusiv prin fotocopiere, înregistrare sau prin orice sistem de stocare şi accesare a datelor, fără permisiunea Editurii.








ISSN 2068 – 665X






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină